U presidente ATSO Koçaş: A ferrovia cuntribuisce à l'industria Aksaray

U presidente di ATSO Koçaş: A ferrovia cuntribuisce à l'industria di Aksaray. U presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Aksaray (ATSO), Ahmet Koçaş, hà dettu chì avè a ferrovia in Aksaray farà una grande cuntribuzione à u sviluppu di a nostra industria per chì i nostri pruduttori ponu mantene i so costi. più bassu.

U presidente di ATSO Koçaş, chì hà visitatu quasi tutte e cumpagnie in a zona industriale urganizata l'annu passatu, hà scontru cù i dirigenti di e cumpagnie restanti è scambiatu idee.

Dichjarà chì a zona industriale urganizata hà guadagnatu un grande impulsu cù i novi investimenti, u sindaco Koçaş hà dettu: "Oghje, avemu visitatu uni pochi di e nostre cumpagnie è scambiatu opinioni in u scopu di e nostre visite di fabbrica, chì avemu enfatizatu da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu. . Assai seguita da l'opinione publica, avemu visitatu quasi tutte e nostre imprese attive chì operanu in a nostra zona industriale urganizata in 2013 è 2014. In u risultatu di e cunsultazioni fatte cù e nostre cumpagnie durante queste visite, e carenze chì ùn pudemu micca vede ci sò state trasmesse da i nostri rapprisentanti di fabbrica durante e visite.

Avemu veramente menzionatu i prublemi mancanti in i nostri riunioni di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OIZ, è ancu cù e nostre istituzioni è urganisazioni pubbliche, è avemu riduciutu i prublemi à livelli minimi. In u 2015, avemu cuntinuatu e nostre visite da induve avemu lasciatu, andemu in u campu è scambià opinioni cù e cumpagnie chì avemu avutu l'uppurtunità di visità. U prublema più impurtante chì ci hè stata trasmessa durante queste visite era quandu a ferrovia diventerà operativa. In questu sensu, avemu infurmatu i rapprisentanti di a nostra cumpagnia chì u prughjettu necessariu hè statu appruvatu è u travagliu hà iniziatu è chì a ferrovia vene à Aksaray u più prestu pussibule. Siccomu u puntu trà Aksaray è Ulukışla, vale à dì, finu à a nostra Zona Industriale Organizzata, hè nantu à una zona piana, a parte proporzionale finu à a parte OIZ di u prugettu pò esse cumpletata prima di ciò chì era previstu. "Avemu dichjaratu nantu à ogni piattaforma chì a ferrovia hè indispensabile per u sviluppu di a nostra industria". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*