U presidente di l'ATSO Budak: I rumuri chì un trenu à alta velocità vene à Antalya ùn riflette micca a verità

U presidente di l'ATSO Budak: I rumuri di un trenu à alta velocità chì vene in Antalya ùn riflettenu micca a verità. U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Antalya (ATSO), Çetin Osman Budak, hà purtatu a pruposta di custruisce un aeroportu in a regione Finike-Demre-Kaş. per facilità u trasportu di i turisti chì venenu in i distretti occidentali di Antalya.

Una riunione cumuna hè stata tenuta da ATSO, Kumluca Chamber of Commerce and Industry (KUTSO) è Kumluca Commodity Exchange (KUTBO). A prima riunione cumuna di u cunsigliu di direzzione hè stata tenuta in l'edificiu di serviziu centrale di KUTSO Kumluca. U presidente di ATSO Çetin Osman Budak, u presidente di KUTSO Murat Hüdavendigar Günay, u presidente di KUTBO Fatih Durdaş, i membri di u cunsigliu è i membri di u cunsigliu anu assistitu à a riunione. In a riunione induve i prublemi di a regione di l'Antalya Occidentale sò stati discututi, i prublemi cum'è u turismu, l'agricultura è u trasportu chì cuncernanu Antalya in generale sò ancu discututi.

PROGETTI PÀ TURISMU È AGRICULTURA

U presidente di KUTSO, Murat Hüdavendigar Günay, hà dettu chì anu fattu un principiu assai impurtante per a vita cummerciale in Antalya. Dichjarà chì serve 3 mila imprenditori in Kumluca, Finike, Demre è Kaş, u presidente di KUTSO Günay hà dettu: "Attualmente, u nostru travagliu nantu à u sviluppu è a diffusione di u turismu alternativu, in particulare in a regione di Antalya Occidentale, cuntinueghja. Realimu diversi prughjetti per purtà pienamente e strade di Licia in u turismu. Facemu ancu attività orientate à l'esportazione per aumentà u redditu da l'agricultura, chì hè l'altra fonte impurtante di ingressu di a regione, è per assicurà a so stabilità. "Aghjemu in cunghjunzione cù TOBB per risolve i prublemi di i nostri esportatori in u trasportu, u sdoganamentu è u marketing", disse.

"UN AUTOSTRADA ùn hè micca cunsideratu per Antalya"

Dichjarà chì anu avutu una riunione tardiva, u presidente ATSO Çetin Osman Budak spiegò chì parechji novi investimenti sò necessarii, in particulare in i distretti occidentali di Antalya. Apuntendu chì ci hè un prublema logisticu in Antalya, Çetin Osman Budak hà enfatizatu chì parechje strade novi sò state custruite in Turchia, ma una strada ùn hè stata cunsiderata per Antalya, ancu s'ellu ci hè bisognu. Parlendu di l'inadeguatezza di a strada in particulare trà Demre è Finike, Çetin Osman Budak hà dettu: "U travagliu di strada doppia hè statu fattu finu à Kemer è ùn hè micca ghjuntu à l'altri distretti occidentali. Tuttavia, sti distretti, chì esportanu a maiò parte di a so pruduzzione agricula, sò in corsa contr'à u tempu per furnisce ciò chì pruducenu à i cunsumatori ", disse.

"NESSUN TRENU À ALTA VELOCITÀ FINA U 2035"

U presidente di l'ATSO, Çetin Osman Budak, hà enfatizatu chì e dichjarazioni chì un trenu d'alta velocità vene à Antalya ùn riflettenu micca a verità è hà dettu: "Avemu fattu l'applicazioni necessarie cullendu 2012 mila firme in 100, ma ùn avemu micca avutu risultati. "Ancu in i nostri ultimi riunioni cù l'autorità pertinenti, hè dichjaratu chì ùn hè micca previstu travagliu di treni à alta velocità per Antalya finu à u 2035", disse.

U VALORE DI MARCA "SANTA CLAUS" hè di 1.6 trilioni di dollari.

Nutendu chì u nome Antalya hè avà una marca mundiale è accoglie 15 milioni di turisti ogni annu, Çetin Osman Budak hà dettu:

"Pensu chì u putenziale turisticu di Antalya ùn hè micca stata utilizata cumplettamente. U valore di a marca di Santa Claus, chì campava in u nostru distrittu di Demre, hè di 1.6 trilioni di dollari. Quelli chì venenu à visità a Chiesa di Santa Claus diventanu pellegrini. Diversi marche deve esse creatu accantu à u nome Antalya. "Se l'evaluemu currettamente, pudemu creà novi marchi cù spazii intatti cum'è Olympos, Myra, Kalkan è Yanartaş è risorse turistiche alternative cum'è a Via Licia".

"Un AEROPORTU hè un must per l'Occidenti"

Çetin Osman Budak, chì hà purtatu a pruposta di custruisce un novu aeroportu intornu à Finike-Demre-Kaş è un portu di crociera in Demre per facilità u trasportu di i turisti, in particulare quelli chì venenu in i distretti occidentali, hà dettu chì l'aeroportu è a crociera. portu ferà una grande cuntribuzione à u turismu regiunale s'ellu hè custruitu. U presidente di l'ATSO, Çetin Osman Budak, hà aghjustatu chì Antalya ùn puderia micca riceve u ritornu per u valore aghjuntu chì hà purtatu à u paese in quantu à a produzzione agricula è à l'esportazioni è u turismu, è hà nutatu chì agiscendu in una cooperazione più stretta cù KUTSO è KUTBO, puderanu pruduce prughjetti. chì pruduceria suluzione permanente à i prublemi di l'ecunumia regiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*