Migliaia di persone anu assistitu à u Bozdağ Snow Festival

Migliaia anu participatu à u Bozdağ Snow Festival: Migliaia di citadini anu assistitu à u "Bozdağ Snow Festival" urganizatu per a prima volta da a Municipalità Metropolitana di Denizli. U "Bozdağ Snow Festival" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Denizli hà passatu cun entusiasmu. U guvernatore di Denizli Şükrü Kocatepe, u sindaco metropolitanu Osman Zolan è a so moglia Berrin Zolan, u guvernatore di u distrettu di Pamukkale Veysel Beyru, u guvernatore di u distrettu di Merkezefendi Şükrü Görücü, u sindaco di Pamukkale Hüseyin Gürlesin, u sindaco di Tavas Turhan Veli Alkyol anu assistitu à u festival in Bozdağ à una altezza di 2420 metri. i cunfini di u distrittu di Tavas. , U Vicepresidentu di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana Ali Değirmenci, u Vice Secretariu Generale Mustafa Gökoğlan, İbrahim Özsoy è u Direttore Generale di DESKİ Mahmud Güngör, invitati è migliaia di citadini anu assistitu.

E cuncorsi di ski è sled sò stati in u festival, chì principia cù u "Concursu di scultura di neve" in a prima ora di a matina.

In l'eventu, induve u tè è a zuppa di tarhana lucale sò stati servuti, e instalazioni meccaniche sò state operate per a prima volta è offerte à l'usu di i citadini. Mentre a ghjente di Denizli hà avutu l'uppurtunità di vede a vista magnifica da a cima di Bozdağ cù a seggiovia, i sciatori amatoriali è prufessiunali anu cullatu ancu cù a seggiovia. I citadini anu apprezzatu a neve è u festival in Bozdağ Snow Festival, induve migliaia di residenti Denizli da 7 à 70 anu assistitu. I skiers prufessiunali anu ancu un spettaculu in l'avvenimentu, induve a salsiccia è u pane sò serviti.

U presidente Zolan, chì hà fattu u discorsu d'apertura di u festival, hà dettu: "Bozdağ hè in un puntu induve pò cumpete cù altre stazioni di ski in Turchia cù u puntu chì hè ghjuntu oghje. Pruvamu di trasfurmà in una bella stazione di sci cù a cuuperazione di parechje istituzioni. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à st'idea, da i primi à vene à sta idea. Parechji di i nostri guvernatori sunniavanu annantu à questu locu è anu fattu un sforzu. Grazie à i nostri guvernatori è legislaturi. Cum'è l'Amministrazione Speciale, un principiu hè statu fattu quì, vogliu ringrazià i membri di l'Assemblea Generale Pruvinciale è u Prisidenti. Ognunu hà pruvatu à cuntribuisce u so megliu. Eccu, vogliu ringrazià u nostru Ministru di l'Ecunumia, Nihat Zeybekci, chì era sempre quì per noi è ùn hà micca risparmiatu u so sustegnu morale è materiale ".

U sindaco Zolan hà aghjustatu chì anu custruitu 30 sistemi meccanichi in u Bozdağ Ski Center, chì hè statu pigliatu u 3 di marzu.

Dopu à i discorsi, i picculi sciatori anu fattu un picculu spettaculu. I picculi skiers chì anu sciatu da a cima è purtatu fiori à u sindaco Zolan anu ricevutu grandi applausi da i membri di u protocolu. Dopu, u sindaco Zolan, a so moglia Berrin Zolan, u guvernatore Kocatepe è l'invitati si sò ghjunti nantu à a seggiovia, chì hè stata messa in usu per a prima volta, è andò à a cima di Bozdağ. U presidente Zolan, chì ùn hà micca offensu quelli chì vulianu piglià una foto di souvenir à u festival, hà ancu premiatu i vincitori di u cuncorsu di scultura di sci è neve.

Inoltre, u Campionu Turchia di Snowboard Melis Yetişen è Onurcan Kuru, un atleta chì participà à u Campionatu Mundiale di Ski, anu ancu fattu.