I studienti di l'Università di Bozok anu esaminatu u 3rd Bridge è u prughjettu di l'autostrada in situ

I studienti di l'Università di Bozok anu esaminatu u prughjettu di u 3rd Bridge è di l'autostrada in u situ: u Dipartimentu di Custruzzione di l'Università di Bozok, Facultà di Ingegneria-Architecture, è i studienti di u Dipartimentu di Tecnulugia di Custruzzione di a Scola Vocational di Yozgat anu visitatu u 3rd Bridge è a custruzzione di u Prughjettu di l'Autostrada di u Nordu di Marmara.
I nostri studienti, chì anu amparatu nantu à u 8rd Bridge Bosphorus and Northern Marmara Highway Project, chì serà attraversatu da una strada di 2 corsie è una ferrovia di 59 corsie è hè u ponte di sospensione più largu in u mondu cù una larghezza di 3 metri, hà vistu u tappe di u prugettu in situ cù a presentazione preparata da u Direttore di l'Uffiziu di Gestione di u Prughjettu. . I nostri studienti anu visitatu i torri di u ponte è u situ di custruzzione induve u travagliu cuntinueghja; Hà dumandatu à l'impiegati di u prughjettu dumande nantu à u ponte è l'autostrada.
L'Ingegnere Civile Fuat Köker, docente di u Dipartimentu di Tecnulugia di a Custruzione di a Scuola Vocational Yozgat di l'Università Bozok, hà dettu: "U prughjettu hè simplicemente maravigliu. Avemu urganizatu un viaghju tecnicu quì cù i nostri studienti. Vulemu vede a struttura architettonica di u mondu in u locu, sparte cù i nostri studienti è mette in risaltu i nostri sentimenti naziunali. Hè una fonte di orgogliu chì u prughjettu di u ponte, chì hè unicu in u mondu, hè statu realizatu da ingegneri turchi. In quantu à l'intelligenza di l'affari è u principiu, pare chì u prucessu funziona perfettamente. "U settore di a custruzzione hè una di e locomotive di Turchia, è pudemu dì chì u 3u Ponte di u Bosforu è u prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu sò una fonte d'orgogliu per a Turchia". disse.
Barış Aslan, un studiente di u primu annu di u Dipartimentu di Tecnulugia di Custruzzione di a Scuola Vocational Yozgat di a nostra università, hà dettu: "U nostru scopu era di visità u 1u Ponte di u Bosforu è amparà dumande cum'è cumu hè custruitu, quali tecniche sò aduprate durante a fase di custruzzione, chì vantaghji chì avarà per Istanbul, etc. "In questu sensu, crede chì u viaghju tecnicu hà rializatu u so scopu", disse.
Assistente membru di a facultà di u Dipartimentu di Ingegneria Civile, Facultà di Ingegneria è Architettura. Assoc. Dr. Yuşa Şahin hà dichjaratu chì a visita era impurtante in quantu à allargamentu di l'orizzonti di i so studienti è hà dettu: "U ponte hà u titulu di esse u "megliu" trà i travaglii fatti finu à avà in quantu à e so caratteristiche generale è e tecniche applicate durante u Fase di custruzzione Questi megliu, di sicuru, attrae i nostri studienti è noi ancu. Semu quì per i nostri studienti per visità u prughjettu di u 3rd Bridge, chì hè una grande urganizazione, per aumentà a so cunniscenza è a so sperienza è acquistà sperienza in termini di operazione, pianificazione, urganizazione è ingegneria. "Mentre un prughjettu cusì grande hè realizatu in u nostru paese, avemu fattu sta visita per guadagnà benefizii per noi stessi", disse.
Mahmut Apaydın, studiente di l'ingegneria civile di 4th gradu, hà dettu: "Quandu pensemu à l'ingegneria in a scola, a prima cosa chì vene in mente hè u bastimentu. Ma ci sò diverse branche di l'ingegneria. Unu di i ponti più impurtanti in u mondu hè custruitu. Quandu avemu cunsideratu calculi statichi-dinamici, ci sò fattori per i torri di ponte. Quandu guardemu quì, vedemu ciò chì l'ingegneri turchi ponu fà. Questu ci dà morale. Quandu s'hè guardatu in modu prufessiunale in u mondu, pudemu dì chì l'ingegneri turchi sò successu. Participanu à parechji prughjetti internaziunali. "Pensemu chì l'ingegneri turchi chì anu realizatu stu prughjettu ponu custruisce ogni tipu di strutture", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*