Campioni di Sled Premiati

I Campioni di Luge sò stati premiati: u Campionatu di Luge Naturale, chì era inclusu in u prugramma di l'attività di a Federazione Turca di Luge è hè stata in Erzurum per a prima volta in Turchia, hè finitu. L'atleti chì anu classificatu u più altu in u campionatu sò stati premiati.

I Corsi di Sled urganizati per a prima volta in Turchia da a Federazione Turca di Sled hà pigliatu u fiatu. U campionatu di luge tenutu à a pista di sci di l'Hotel Xanadu in Palandöken Ski Center durò dui ghjorni. E gare, in quale 53 atleti di cinque cità sfarente cumpetenu è 12 arbitri anu travagliatu, finiscinu cù e cumpetizioni finali.

A cerimonia di premiazione di u Luge Championship tenuta in Palandöken Xanadu Hotel Ski Track hà attiratu una grande attenzione. I medaglie sò state date à l'atleti in a cerimonia di premiazione à a quale anu assistitu Ahmet Altıparmak, u sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Sekmen, u presidente di a Federazione di Sleigh Serkan Yaşar, u presidente di a Federazione di Pattinaggio di Ghiaccio Dilek Okur, u direttore di Erzurum GHSİM Fuat Taşkesenligil, altri ufficiali è i so invitati.
Per i so cuntributi à l'urganizazione, u guvernatore Dr. Ahmet Altıparmak è u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen sò stati ancu premiati cù placche.