Incidente di trenu in India 11 morti 42 feriti

Incidente di trenu in India 11 morti 42 feriti: Hè statu informatu chì 11 persone sò morti per via di u trenu chì si sbatteva in un pezzu di roccia chì cascava nantu à a ferrovia in u statu di Karnataka in u sudu di l'India, per via di u deraillement di u trenu.

U Ministru di i Ferroviari Suresh Prabu hà annunziatu chì in l'accidentu chì hè accadutu vicinu à a capitale statale, Bangolore, u trenu hà deragliatu è hà sbulicatu 9 vitture di passageru è a vittura alimentaria.

Prabu hà dichjaratu chì 11 persone anu persu a vita in l'accidentu è 42 persone sò state ferite. A cundizione di 17 di i feriti hè stata determinata à esse seria.

Testimoni oculari anu dettu chì e squadre di ricerca è salvata anu cacciatu i passageri intrappulati in i vagoni distrutti dopu una longa lotta.

In India, induve a reta ferroviaria statale porta 11 milioni di passageri cù 23 mila treni à ghjornu, circa 5 500 persone anu persu a vita in accidenti accaduti in l'ultimi XNUMX anni. A maiuranza di l'accidenti si verificanu à i passaghji à livellu induve ùn ci hè micca autorità, in particulare in e zone rurale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*