In u risultatu di l'offerta per a compra di veìculi di metro è tram di Bursa (News Speciali)

In u risultatu di l'offerta per l'acquistu di veiculi di metro è tramvia di Bursa: l'offerta di a municipalità metropolitana di Bursa per a fornitura è a messa in funzione di 60 sistemi di treni leggeri è 12 veiculi di tramway sò state aperte.

L'offerte per l'acquistu di u Sistema di Ferrovia Ligeru è di Veiculi Tramway per a Metro è a Linea di Tram di a Municipalità Metropolitana di Bursa sò state aperte u 23 di ferraghju 2015.

RayHaberSicondu l'infurmazioni ricevuti; E cumpagnie chì participanu à l'offerta, chì u costu apprussimativu hè statu determinatu cum'è 170.000.000 Euros, è e so offerte (Euros) sò i seguenti:

  1. Durmazlar 117.840.000 Euro
  2. Bozankaya grazie

50% di risparmiu per veiculu
hà riesciutu à pruduce u primu vagone domesticu di Turchia sottu a cunsulenza di prughjettu di a Municipalità Metropolitana. Durmazlar L'offerta di l'impresa in l'offerta hà ancu salvatu e risorse di a cità da 50 per centu. Mentre chì 3 milioni 121 mila euro sò stati pagati per ognunu di i carri acquistati da a cumpagnia Bombardier, DurmazlarL'offerta di 1 milione 634 mila euro per un vagone permetterà di risparmià vicinu à u 50 per centu per veiculu. Durmazlar Hà datu un prezzu di 1 milione 649 mila 800 Euro per i tram.

Prima consegna in 6 mesi
Mentre a cummissione di l'offerta di a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à travaglià nantu à l'offerte, dopu a cunclusione di l'offerta. Durmazlar In i primi 6 mesi dopu à a data di firma di u cuntrattu, inizierà a consegna cunsegnandu 2 vagoni è 2 tram, è averà consegnatu i veiculi di u sistema di ferrovia leggera in 30 mesi è tutti i tram in 14 mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*