Trappula HGS per i citadini

Trappula HGS per i citadini: U presidente di a Federazione Turca di Conduttori è Automobile, Fevzi Apaydın, hà annunziatu chì millaie di cunduttori sò stati datu ammende esorbitanti per l'autostrada è i ponti.
Certi citadini sò multati millaie di lire per l'autostrade è i ponti. Picculi sbagli fatti portanu à grandi fatture.
HGS ERA UN PROBLEMA PER I CITTADINI
Fevzi Apaydın, presidente di a Federazione Turca di Drivers è Automobile, hà dichjaratu chì millaie di pruprietarii di veiculi chì ùn anu micca una carta à l'autostrada è i passaghji di ponti, o chì u saldo hè insufficiente o chì a carta HGS hè difettosa, sò stati multati. Apaydın hà dettu: "I pruprietarii di i veiculi sò stati devastati da i numeri chì anu vistu in e notificazioni chì anu ricevutu o in e dumande chì anu fattu in Internet. Pensanu assai à a fine di millaie di lire. Per passaghji sbagliati, a distanza più luntanu hè presa in contu è una penalità di dece volte hè aghjuntu. "I trasportatori ùn anu micca u putere di pagà una tale penalità", disse.
CI SOnu PENI STRAORDINARIE PÀ MULTI MOTIVI.
Dichjarà chì millaie di pruprietarii di veiculi chì ùn anu micca una carta à l'autostrade è i passaghji di ponti o chì anu un equilibriu insufficiente o una carta HGS difettusa sò multati, Fevzi Apaydın hà dettu chì i pruprietarii di autobus, camioni, camioni è pickup si lamentanu prublema. Apaydın hà dettu: "U fattu chì e carte o targhe ùn sò micca lette à i pedaghji ancu s'ellu ci hè soldi in i so cunti HGS, è e penalità sò mandate à quelli chì ùn anu micca abbastanza soldi in i so cunti, attira a reazione di i nostri cummercianti.
CASTIGAZIONE ANCHE PER QUELLI HAN DENARI
Se un veiculu passa per 100 TL mentre chì ci hè 3,80 Lire Turchi cum'è un equilibriu in u dispusitivu HGS, u sistema ùn ricunnosce micca u dispusitivu è hè multatu basatu annantu à a distanza più longa nantu à quella strada più deci volte a quantità di u passaghju. I nostri cummercianti, chì pensanu chì anu un equilibriu, utilizanu l'autostrada è e penalità aumentanu in modu esponenziale. "Quandu a nutizia vene à a luce, migghiara di lire di ammende sò accumulate chì ùn ponu esse pagate", disse.
"A punizione deve esse ridotta à dece volte"
Apaydın hà dichjaratu chì in u prugettu di legge discutitu in i cumitati parlamentari, i sforzi sò stati fatti per finisce i lagnanze sperimentate in i pedaghji di l'autostrada è di i ponti, è hà dettu:

"Truvemu u regulamentu assai pusitivu. In a pruposta discussa, hè statu dumandatu chì a frasa "a distanza più longa di quella strada" in a legislazione di a Direzzione Generale di l'Autostrade sia cambiata in "a distanza di entrata è di uscita senza pagà un pedamentu". Hè statu ancu dichjaratu chì u periodu di 7 ghjorni era insufficiente in pratica per u sistema di raccolta di tasse previstu per e penalità imposte in u scopu di a listessa pruposta, è hè statu dumandatu chì stu periodu sia aumentatu à 15 ghjorni. Cusì, i pruprietarii di i veiculi chì sò stati multati seranu datu l'uppurtunità di pagà e so ammende in un periudu di tempu più longu senza esse notificatu. Ma se a pena di dece volte hè ridutta, i mutori principali seranu felici. "Aspittemu una riduzione di decu volte in a sentenza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*