Avalanche Drill in Erciyes Ski Center

Avalanche Drill à Erciyes Ski Center: a Direzzione Pruvinciale di Salute National Medical Rescue Team (UMKE) è a squadra di Disaster and Emergency (AFAD) anu urganizatu inseme un esercitu "Avalanche Search and Rescue" cù a Gendarmerie Search and Rescue Team (JAK) in Erciyes Ski Center.

In Erciyes Ski Center, a Direzzione Pruvinciale di Salute National Medical Rescue Team (UMKE) è a squadra di Disastru è Emergenza (AFAD) anu urganizatu inseme l'esercitu "Avalanche Search and Rescue" cù a Gendarmerie Search and Rescue Team (JAK). In l'eserciziu, durante a ricerca fatta da u cane di ricerca è salvata in a regione di avalanche, 1 persone, 3 vivu, chì eranu sottu à a neve cum'è per u scenariu, sò stati righjunti è salvati.

Un eserciziu di ricerca, salvata è primi aiuti hè statu realizatu sottu una valanga nantu à u Monti Erciyes per ferite ligati à l'alpinismo è u ski da a Direzzione di Salute. Sicondu u scenariu, hè statu infurmatu à u puntu JAK Kartal Yuvası chì 3 alpinisti di u gruppu di l'alpinisti eranu sottu à una valanga in u locu di a substazione di Zümrüt mentre stavanu cullà u Monte Erciyes. UMKE sottu u cumandamentu di u capu di squadra Nazif Gümüşsoy, l'AFAD sottu Hasan Say è a squadra JAK sottu u cumandimu di u Sergent Senior Staff di Gendarmerie Birol Serin, chì sò stati mantinuti in standby in JAK Kartal Yuvası, ghjunghjenu à a regione di avalanche cù motoneve è veiculi UTV. In a regione, u cane di ricerca è salvata di JAK chjamatu Ferda hà cercatu cù u so trainer. Sottu à a valanga, i corpi di un alpinista, vivu, è i corpi di l'altri dui scalatori, sò stati truvati. I squadre di l'AFAD è l'UMKE anu scavatu cù pala in a regione, chì si pensava chì era vivu sottu a neve. L'alpinista feritu, chì era sottu à circa 1 metru di neve, hè statu cacciatu da induve era, pusatu nantu à una barella è consegnatu à e squadre JAK. U feritu, chì hè statu calatu à u centru di ski cù una motoneve, hè statu purtatu à u centru di a cità in ambulanza. I corpi sò stati truvati per l'altri dui alpinisti, chì si pensavanu morti, prima cù un locatore è dopu per sonda. Quandu a squadra UMKE ùn pudia piglià un pulsu, i dui alpinisti, chì avianu CPR, sò stati purtati à u centru di ski da JAK. L'eserciziu hè finitu cù a ghjunta di tutti l'alpinisti.

Dopu à l'eserciziu, u Direttore Diputatu di Disastru Pruvinciale è Salute di Emergenza Dr. Mustafa Yılmaz, i funzionari di u stabilimentu austriacu ICAR-MEDKOM Dr. Fidel Elsensohn è u Dr. Ellu disse chì Gerhand Barbisch seguitava ancu l'esercitu. Dr. Mustafa Yılmaz cuntinuò cusì; "Quaranta persone, inseme à e squadre JAK, AFAD è Nevşehir, Niğde è Kayseri UMKE è organizzazioni non governamentali, anu participatu à l'eserciziu di avalanche in relazione à l'alpinismo internaziunale è i primi aiuti di sci. Hè destinatu chì e unità impegnate in attività di ricerca è salvata travaglianu in armunia ". Dr. Fidel Elsensohn hà ancu dichjaratu chì i preparazione di e squadre di salvezza eranu assai boni è hà dettu: "Avemu vistu chì anu agitu secondu i normi internaziunali. "U nostru compitu quì hè chì vulemu chì l'attività di ricerca è salvata cuntribuiscenu à a ricuperazione", disse.