Esposizione fotografica nant'à u trenu è u ponte Varda

Esposizione fotografica nantu à u trenu è u ponte Varda: Sottu a dirigenza di Tarık Kara, cunnisciutu per a so passione estrema per i treni è e ferrovie, a mostra fotografica custituita da scatti di 27 fotografi in u trenu è u ponte Varda aprirà u sabbatu 21 di ferraghju 2015. à 10.30:XNUMX nant'à u ponte di Varda. .

In più di i veiculi privati, quelli chì volenu andà à l'esposizione puderanu piglià l'autobus municipale à 09.00 da a Municipalità Metropolitana è a Stazione per u trasportu, è ponu ancu cullà in l'autobus da e fermate nantu à e rotte chì si movenu. in a direzzione di Karaisalı. Ahmet Kara, Ahmet Nadir İşisağ, Alperen Akharman, Ayhan Şenbayrak, Dursun Altun, Ercüment Ersoy, Esat Fırat, Gülay Kocamış, Günhan Özerdem, Hüseyin Kuşdemir, Mehmet Değirmen, Menderes Çay, Mesut Serin, Musta presentanu cibo in l'esposizione, Musta. e cumpagnie di bevande offreranu prelibatezze., Mustafa İşler, Osman Arsal, Özgür Bolkan, Rafet Güccan, Seha Balamir, Selçuk Erkut, Sibel Gül, Tahsin Sezer, Umur Çürük, Yasin Taslak è Yusuf Çiftçi.

A mostra, chì serà aperta cù u sustegnu di a municipalità metropolitana di Adana, ospitata da a municipalità di Karaisalı è a gestione forestale, sarà composta da 50 fotografie.

A mostra, chì resta aperta dui ghjorni à u weekend, hè prevista à fà nantu à u ponte storicu in una atmosfera festiva.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*