U primu tramvia chì traversa u ponte di Galata

U primu tramviu chì attraversa u ponte di Galata: una parte indispensabile di a strada Istiklal, u Tram Nostalgicu, un rigalu da IETT à a ghjente di Istanbul, hà celebratu u so 101 anniversariu. Trams nostalgichi sò stati decorati è u salep hè statu sirvutu à i passageri in a celebrazione chì hà cuminciatu davanti à a Direzzione Generale IETT in Piazza Tünel è hè stata tenuta sottu a neve. Segnalibri nostalgici di l'aspettu di Tram è cuscini di souvenir sò stati prisentati à i passageri, chì sò stati accolti cù rigali sorpresa.

Parlendu à a celebrazione, u Direttore Generale IETT Mümin Kahveci hà dichjaratu chì, oltre à esse u so anniversariu, significa ancu a messa in funzione di u tram 115. Dichjarà chì u tram 115, unu di i primi tram di Istanbul, hè ancu u primu tram per attraversà u ponte, Kahveci hà dettu: "Avemu rinnuvatu u tram 115, chì hè u primu tram per attraversà u Ponte di Galata, in cunfurmità. cù a so forma uriginale è a prisentamu à i passageri di Istiklal Street ".

Duranti u viaghju in una di e vitture di u tram, un cuncertu hè statu datu induve si cantavanu canti nostalgichi. I passageri è i citadini in Istiklal Street cumpetenu per piglià ritratti in a celebrazione, induve a nevicata era efficace.

Storia di Tram No 115, chì hè stata messa in serviziu u so anniversariu

U tramviu 115 hè statu pruduttu in u 1914 è hè unu di i primi tramvii elettrici chì appartene à IETT. Hè culore rossu. Era un automobilista di prima classe è hà servitu per suprattuttu in e linee in e regioni di Maçka, Kurtuluş (Tatavla) è Şişli di Tünel, è qualchì volta hà travagliatu in i distretti di Fatih, Edirnekapı è Yedikule.

Dapoi ch'ellu hè statu messu in serviziu in u 1914, hè u primu trammu chì passa sopra u Ponte di Galata, chì unisce Eminönü è Galata. Hè u listessu mudellu di u trammu nostalgicu chì viaghja nantu à a linea Taksim-Tünel.

U tramviu 115 hè statu trasferitu à u latu di l'Anatolia in u 1961 dopu avè servitu per parechji anni in u latu europeu. Hà travagliatu nantu à e linee in questa regione finu à u 1966. Dopu à a rimuzione di i tramvii nantu à u Latu Anatolicu, hè statu purtatu à IETT İkitelli Garage.

In u 1989, cù l'iniziu di l'opere nostalgiche di tramvia nantu à a linea Taksim-Tünel, i veiculi sò stati di novu mantinuti è restaurati. U tramviu 115, chì hè statu purtatu à l'attellu di tram in Taksim, hè statu rinvivitu l'annu passatu da i maestri di IETT, cù u sustegnu di i pensionati IETT, sottu a cunsulenza di l'ex capi di dipartimentu (una squadra di 8 persone) (Master Electrical Engineer Nusret). Alperöz, Oğuz Tangür è Güven Otman). I travaglii sò stati finiti in un annu. Tutte e parti meccaniche, parte di lignu, mutori, tettu, kit di archeologia (fighjendu i campioni previ) di u tram, chì hè stata scrappata cumplettamente, sò stati cumpletati è u so numeru originale (115) hè statu scrittu cunservà lu.

U Tram No. 115 hè statu restauratu per commemorate u 100 anniversariu di i trams elettrici è hà cuminciatu à trasportà i passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*