Vulìanu una ferrovia per Geredeye

Vulenu una ferrovia per Gerede: a gestione di a Camera di Cummerciu è Industria di Gerede (GTSO), chì esigeva chì a linea di Ferrovia Karabük İsmet Pasha, chì si trova à 35 chilometri da Gerede, sia cunnessa à a pruvincia di Sakarya attraversu u distrittu, scontru cù AK Party Bolu. U presidente provinciale Yüksel Coşkunyürek per discutiri u prublema è dumandà u sustegnu.

E visite à u puliticu di u Partitu AK cuntinueghjanu. A gestione di a Camera di Cummerciu è Industria di Gerede (GTSO) hà visitatu u presidente provinciale di AK Party Bolu, Yüksel Coşkunyürek. U presidente di GTSO Ersin Kaşka è i membri di u cunsigliu Hüseyin Yüksel, Eşref Zeftci, Ahmet Güzelce, Şerafettin Dağyıldızı anu assistitu à a visita à 14.00 u marcuri.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Gerede, Ersin Kaşka, hà dettu chì, cum'è Camera di Cummerciu è Industria di Gerede, anu intrapresu un travagliu seriu per u sviluppu di l'industria è di u cummerciu, è chì volenu a Ferrovia Karabük İsmet Paşa. linea, chì si trova à 35 chilometri da Gerede, per esse cunnessu à Sakarya attraversu u distrittu.

Nutendu chì u prugettu riducerà i costi di a consegna di i prudutti pruduciuti da OIZ è altri investitori in a regione à u mercatu mundiale, Ersin Kaşka hà dettu: "Chì sarà questu investimentu cun ellu? A causa di l'OIZ in Gerede per guadagnà più valore in parechji sensi è aumentà a qualità di l'imprese chì venenu à Gerede OIZ. À u listessu tempu, riducerà a carica di trafficu nantu à l'autostrada Ankara-Istanbul. Riducerà i tassi di accidenti è riduce i costi di trasportu. À u listessu tempu, speremu chì hà da cuntribuisce à u deficit di u cuntu currente esternu cum'è riducerà u cunsumu di carburante. Avemu spartutu questi nantu à parechje piattaforme. In particulare l'avemu inclusu in u Pianu di Sviluppu di 5 anni. Aspittemu supportu in questa materia. Sapemu chì a pulitica hà un impattu particularmente grande in questu tema. "Avemu ricevutu u sustegnu di a pulitica in Gerede è Bolu nantu à questu tema", disse.

"ASPETTEMU SUPPORTU DA VOI"

Dichjarà chì u voluminu di u cummerciu in u distrittu aumenta ogni ghjornu, Ersin Kaşka hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Ricertamenti, u tassu di occupazione in a Zona Industriale Organizzata hà cuminciatu à aumentà. Ci sò parechje dumande da Antep è uni pochi altri lochi, è a zona di espansione hà apertu assai. Da u 4u mesi, a trasferimentu di Deri Sanayi è l'attribuzione di terri sò nantu à l'agenda. In novu, cum'è TSO, avemu custruitu una sala di cunferenza cù una capacità di 150 persone, è tenemu riunioni cù parechji bordi, in particulare u Bancu di Sviluppu, in questa sala. Avemu ancu furnisce infurmazioni à i nostri cummercianti nantu à e lege è incentivi emessi da u nostru statu. Ci hè un incentive di 50 per centu. Questa applicazione hè stata allargata per a seconda volta. Stu periodu finisci à a fine di u 4u mesi Speremu di riceve u vostru sustegnu in questu sensu. "L'incentivi nantu à sta questione anu da cuntinuà", disse.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u sindaco provinciale Yüksel Coşkunyürek hà dettu: "Hè necessariu esse presente in ogni campu per serve stu paese. Cum'è persone implicate in u cummerciu, avete grandi cuntributi à u sviluppu di stu paese. Spergu chì Diu ùn perde micca i vostri sforzi. Perchè tutti vulemu chì stu paese si sviluppa è pruspere. Per u nostru paese à cresce è à sviluppà, a vulintà pulitica ùn hè micca a sola rispunsabilità. Ogni individuu chì compone a sucietà deve fà tuttu ciò chì u duvere li tocca. Speremu chì i grandi sforzi è a dedizione chì i nostri cummercianti è industriali anu dimustratu in questu sensu in l'ultimi 12 anni. Quandu guardemu à a crescita di Turchia in l'ultimi 12 anni, vedemu chì a crescita di u settore privatu hà avutu un impattu significativu è l'ecunumia hà sviluppatu. Questu ci dà a speranza per u futuru. "Cumu u nostru guvernu sà questu, annunzia constantemente i piani macro à longu andà chì aprenu a strada per u settore privatu", disse.

"A STABILITÀ DEVE CONTINUARE"

Dichjarà chì Turchia deve diventà un paese chì esporta micca solu in u Mediu Oriente, ma ancu in u mondu sanu, u puliticu di u Partitu AK hà cuntinuatu u so discorsu dicendu: "Credemu chì un prugressu seriu hè statu fattu in questu sensu. Di sicuru, per quessa, a stabilità in Turchia deve cuntinuà. In particulare i nostri persone chì sò impegnati in u cummerciu anu bisognu di pudè vede u futuru. Ci hè bisognu di un ambiente di fiducia è una struttura legale propria in Turchia per chì u capitale straneru pò vene à investisce quì. Se a stabilità pulitica in un paese ùn inspira micca fiducia, u travagliu chì fate in u paese ùn avarà micca assai impattu à l'esternu è i tassi d'investimentu diminuiranu per via di l'insicurezza. Vulemu chì l'ambienti di stabilità chì esiste dapoi 12 anni per continuà in Turchia, sia per u capitale straneru per vene quì sia per a stabilità domestica, u cummerciu è a produzzione per sviluppà. Questu hè veramente impurtante. Spergu chì sta stabilità cuntinueghja in l'alizzioni chì si feranu u 7 di ghjugnu. U Partitu AK hà da novu à guvernà solu è cuntinuà à serve u paese. "Continueremu à cooperà à serve u nostru Gerede, Bolu è u nostru paese dumane, cum'è avemu fattu ieri", disse.

"Avemu assuciatu assai SERVIZI IN GEREDE"

Cuntinuendu u so discorsu, u presidente provinciale Yüksel Coşkunyürek hà dettu: "Cum'è i zitelli di Gerede, avemu statu benedettu di serve cum'è membri di u parlamentu per 2 mandati", ​​è aghjunse: "Credu chì avemu purtatu parechje innovazioni à Gerede. Credu chì avemu furnitu parechji servizii in i campi di l'educazione, a salute, i trasporti, l'alloghju publicu, u gasu naturale è u turisimu. Sò questi abbastanza? Innò ùn hè micca. Avemu bisognu di fà più per serve u nostru populu. In particulare u muvimentu di a tanneria, chì hè u settore di locomotive di Gerede, à a nova Zona Industriale Organizzata hè trà e nostre priorità. Tramindui i nostri deputati è noi seguitamu stu prublema da vicinu. Avete digià participatu à u travagliu. Spergu chì sta mossa si farà u più prestu pussibule è Gerede diventerà un centru di attrazione più mudernu. Perchè pruduciamu 45 per centu di a pelle prodotta in Turchia. Questa ùn hè micca una figura per esse sottovalutata. Un tali settore deve esse prutettu è sustinutu. Avemu da fà u nostru megliu in questu sensu.

"U NOSTRE GUVERNAMENTE TRAVAGLIA IN QUESTA PROBLEMA"

U nostru guvernu travaglia ancu seriamente nantu à u Sistema Ferroviario Gerede-Bolu-Düzce-Sakarya da İsmet Pasha chì avete citatu. U travagliu di l'indagine hè statu fattu in u passatu. Sò d'accordu cun voi, un sistema ferroviariu farà una cuntribuzione seria à a nostra regione. Ci saranu grandi pluses. Spergu chì seguiteremu ancu questu. Perchè ùn hè micca un avvenimentu difficiule; Un prughjettu chì pò esse fattu. Comu sapete, in u scopu di u Prughjettu Filyos da esse custruitu in Zonguldak, diventerà ancu un centru di attrazione. Di sicuru, hè ancu bisognu di una cunnessione cù l'Anatolia. Credu ancu chì sta cunnessione serà in Gered. "Sperendu, questu succederà è ghjunghje à u puntu di custruzzione in l'anni à vene", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*