U Trenu d'Alta Velocità hè assai impurtante per l'Ecunumia è u Turismu di Erzurum

U Trenu d'Alta Velocità hè assai impurtante per l'Ecunumia è u Turismu di Erzurum: Mehmet Nuri Alim, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Strategica di Imprenditori Imprenditori di Erzurum (ESGİAD), hà dettu chì Erzurum hà persu sangue, hà datu a fuga di u cervellu è a migrazione ecunomica, è Ùn avemu micca solu emigratu, ma ancu ricevutu una migrazione di mala qualità.

Spieghendu chì a rallentazione di u crescita ecunomica di Turchia affetta soprattuttu u mercatu di l'impieghi, Alim, presidente di ESGİAD, hà dettu: "L'ultimi dati TUIK anu cunfirmatu ancu a nostra determinazione. A nostra pupulazione hè diminuita da 3 mila 409 persone. Hà dichjaratu chì 6 mila 79 di i nostri. a ghjente hà migratu in l'ultimi 749 anni, Mostra chì pudemu mandà circa 10 130 immigrati più annu. A participazione di i ghjovani à a forza di travagliu hè bassa in Erzurum, i prublemi sperimentati in a transizione da l'educazione à u mercatu di u travagliu, è l'alti tassi di disoccupazione causanu prublemi ecunomichi è suciali ". disse.

UNA SOLUZIONE À U DISEMPLOY DEVE ESSERE TROVATA IMMEDIATAMENTE

Esprimendu chì ci hè una mancanza di motivazione in u mondu cummerciale in Erzurum per mette una idea in pratica, Mehmet Nuri Alim hà dettu dopu; "In generale, i ghjovani imprenditori anu da esse incuraghjiti à dà vita à una idea. Morale, curagiu è spartera d'idee sò necessarii. Avemu vistu questu" identificendu sta carenza è dendu sustegnu è cuntribuzione à l'imprenditori chì u so ambiente ùn hè micca adattatu per questu. Inseme à u turismu invernale chì si sviluppau in Erzurum in l'ultimi anni, hè necessariu di sviluppà a vita cummerciale, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Ùn avemu micca una fabbrica in Erzurum, cusì pudemu esportà i prudutti pruduciuti in i fabbriche in i paesi circundanti è in tutta a Turchia in a nostra pruvincia. As ESGİAD, chì hè assai impurtante per l'impieghi è l'ecunumia di a nostra pruvincia, avemu hà participatu à u nostru prughjettu EXPO, chì hè stata inclusa in a stampa in u 29, in particulare u Governorship.Pudemu esse realizatu cum'è un prughjettu cumuni cù a municipalità metropolitana.

MODELLU WORKGEM

Stu impassamentu in l'impieghi di a ghjuventù, chì custituisce u putere dinamicu di u sviluppu di u paese, hè un prublema chì hà bisognu d'attenzione urgente. A manera di apre novi spazii di u travagliu hè di aumentà investimenti novi è pruduttivi. Questu hè u travagliu di u mondu di l'affari è di l'investituri, ma u nostru prughjettu, chì ùn hà micca passatu KOSGEB in 20, stabilisce una piattaforma di mente cumuna cum'è ESGİAD, inseme cù u Guvernatore, a municipalità metropolitana, l'università è altre ONG in modu di creà favurevuli. cundizioni di cungiuntura è un ambiente d'investimentu adattatu chì aumenterà l'appetite d'investimentu di u mondu cummerciale. Creemu İŞGEM. I İŞGEMs significanu ancu u sviluppu regiunale. İŞGEMs, chì facenu cuntributi significativi à u sviluppu di a nostra pruvincia è a regione, è l'imprese chì si sviluppanu è fiuriscenu in queste regioni cuntribuiscenu à l'economia di u paese cum'è PMI più forti.

TRENU VELOCE

U trenu d'alta velocità, chì hè di grande impurtanza in quantu à l'ecunumia è u turismu di Erzurum, avarà un postu assai impurtante in a ripresa di tutte l'attività in a regione è in u sviluppu di a regione. Un tali investimentu in Erzurum avarà un impattu pusitivu in tutta a regione di l'Anatolia Orientale, è stu prughjettu, vale à dì u prughjettu di u trenu d'alta velocità à Erzurum, hè un prughjettu chì salverà e nostre regioni occidentali da a pressione di migrazione. Prima di tuttu, l'Uffiziu di u Guvernatore, a Municipalità Metropolitana, l'Università è altre ONG, Insememu, unemu sottu à un tettu, unemu à u puntu di mente cumunu, Cuminciamu à travaglià per prevene a migrazione in una certa misura sviluppendu una strategia per Erzurum dicendu chì e persone intelligenti sò persone chì utilizanu a mente di l'altri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*