BURULAŞ urganizerà servizii di ferry in u Lago Iznik

BURULAŞ urganizerà servizii di battelli in u lavu Iznik: u direttore generale di BURULAŞ Fidansoy hà dettu chì u prugettu di a municipalità di Iznik hè statu accettatu è i servizii di battelli seranu urganizati per u turismu è u viaghju in u lavu Iznik.

Levent Fidansoy, Direttore Generale di Burulaş Bursa Transportation Public Transport Management (BURULAŞ), chì hà visitatu u sindaco di Iznik Osman Sargın in u so uffiziu, hà annunziatu chì ci saranu servizii di traghetti per u turismu è u viaghju in u Lago Iznik.

Facendu una dichjarazione à a stampa in l'area induve serà custruitu u molo di i battelli, u sindaco Sarın hà dichjaratu chì ci saranu servizii di battelli per u turismu è i viaghji in Iznik.

U sindaco Sarın hà dettu chì ci saranu servizii di traghetti cù quattru moli, vale à dì un molo in i stabilimenti di i barche in Iznik, Boyalıca, Orhangazi è un molo in Göllüce o Müşküle, è aghjunse: "Questi servizii di traghetti seranu ancu per u turismu è u divertimentu. Speremu, pruvemu di furnisce stu serviziu à tempu per st'estate è i nostri citadini cumincianu à prufittà di sti servizii. "Iznik hè a capitale di e civiltà, Iznik hè a capitale di a storia, Iznik hè a capitale di a natura è a geugrafia, un tali avvenimentu s'adatta à u nostru lavu cù una bellezza cusì", disse.

In questu sensu, u presidente Sarın hà dichjaratu ch'ellu hà invitatu tutte e persone di u mondu à Iznik è hà dettu:

"Iznik hè una capitale di Bitinia, Roma, Bizanziu, Seljuk è Ottumanu. Iznik hè a capitale di a storia. Pudete vede Bitinia, Roma, Seljuk è l'Imperu Ottumanu ogni cinque minuti camminendu in Iznik. À u listessu tempu, Iznik hè ancu un locu assai impurtante in termini di religione. Hagia Sophia hè un centru impurtante per u mondu cristianu In questu sensu, vulemu purtà tuttu Iznik à u turismu è invitamu tutti i ghjente di u mondu à Iznik. Dicu, sperienzemu a storia inseme in Iznik, ricurdemu di u passatu inseme, benefiziemu di tutte e bellezze di Iznik inseme. Cum'è u merre, mandu saluti à tutti i ghjente di u mondu Iznik hè a vostra cità. "Invitemu l'imprendituri chì volenu investisce in u turismu in Iznik à Iznik. Cum'è a municipalità di Iznik, simu pronti à furnisce un sustegnu infrastrutturali à tutti quelli chì volenu investisce ".

U direttore generale di BURULAŞ, Fidansoy, hà dettu chì u prugettu di a municipalità di Iznik hè statu accettatu è chì i servizii di traghetti seranu fatti in u lavu Iznik per u turismu è u viaghju, u sindaco Sargın hà datu à Fidansoy un rigalu per u so sustegnu à u prugettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*