I Studienti Stranieri di Melikşah anu amatu u sci per a prima volta

I Studenti Stranieri di Melikşah anu apprezzatu u sci per a prima volta: l'Università Kayseri Melikşah hè quasi cum'è l'ONU (ONU) cù più di 260 studenti stranieri di diversi paesi. Certi studienti stranieri chì studiavanu à l'università anu sciatu è sled per a prima volta in a so vita in Erciyes, induve si sò andati per u festival d'invernu.

A quinta festa d'invernu organizata da l'Università di Melikşah per i studienti hè stata quist'annu. Mentre chì circa 750 studenti universitari anu assistitu à l'avvenimentu in Erciyes Ski Center, i studienti stranieri di l'università anu ancu mostratu un grande interessu. Almenu 260 di 100 studenti stranieri chì studianu in diverse facultà di l'università anu assistitu à l'avvenimentu. Frà questi studienti eranu studienti di i paesi africani chì anu scuntatu a neve per a prima volta in Kayseri. U nigerianu Mus'ab Baba Yusuf, chì hà dettu chì hà vistu a nevicata per a prima volta in Kayseri, hè unu di elli. Esprimendu chì u sci è u sledding hè assai divertente, Yusuf hà dettu: "Stu studià l'ingegneria civile in Melikşah. Erciyes hè assai bella. Aghju scontru neve quì per a prima volta. Avemu avutu tantu divertitu ". disse.

Dauda Dede Gambo, un nigerianu chì hà studiatu l'inglese in Kayseri è hè attualmente un studiente graduatu, hà dettu: "Sò statu in Erciyes prima. Ma certi amichi vedenu a neve per a prima volta. L'urganizazione era assai bona. Cum'è studienti stranieri, avemu participatu à cuncorsi è ci hè statu assai divertitu ". disse.

Parlendu à u festivale, u Rettore Prof. Dr. Mahmut Dursun Mat, invece, hà dettu chì i studienti anu alluntanatu da l'intensu stress di classi in u festival tradiziunale di l'invernu. Dichjarà chì eranu preoccupati chì a participazione puderia esse bassa per via di u clima nevoso, Mat hà dettu: "A participazione era sopra à e nostre aspettative. Grazie à i nostri studienti ". disse. U Rettore Mat hà aghjustatu chì urganizeranu un festival invernale più cumpletu l'annu prossimu.

Comu parte di u prugramma di u festival, i studienti turchi è stranieri anu ancu datu furmazione di sci. In più, i cuncorsi di sci, di slitta è di tir à a corda sò stati fatti trà i studienti. I primi 3 studienti sò stati premiati medaglie per commemorare u ghjornu.