Cummissione stabilita per i travagliadori cuntrattuali nantu à l'autostrade

Una cumissione hè stata creata per i travagliadori subcontratti nantu à l'autostrade: u presidente di Türk-İş, Ergün Atalay, in quantu à u prublema chì più di 8 mila travagliadori impiegati sottu u nome di "travagliaturi subcontratti" in a Direzzione Generale di l'Autostrade ùn sò micca stati inclusi in u persunale malgradu a decisione ghjudiziariu, "Una cumissioni hè statu stabilitu per a prima volta, u Treasury era" iè "per a prima volta. Ellu disse, per a prima volta, u Primu Ministru hà dettu" stabilisce una cumissioni, travagliu ". Eccu l'infurmazioni chì m'hà datu u Ministru di u travagliu, spergu chì questu serà finitu ".
Atalay, chì hà datu infurmazioni nantu à u prucessu in a riunione tenuta à l'Hotel Sürmeli, hà dichjaratu chì a riunione tenuta sottu a presidenza di u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu a notte scorsa hè finita versu l'una è mezza è hè statu decisu di stabilisce una cumissioni per via di a riunione.
Atalay hà dichjaratu chì in u risultatu di a cumissioni, a dichjarazione di u Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale, Faruk Celik, "U puntu chì aghju ghjuntu avà hè u megliu puntu chì aghju ghjuntu finu à avà".
Esprimendu ch'elli sò in un locu megliu oghje ch'elli eranu ieri in quantu à u prucessu, Atalay hà dettu: "Pudemu vede davanti à noi più facilmente in u periodu di 3-5 ghjorni. Aghju da cuntà una parte, è ùn pudemu micca dì una parte. Dopu chì u travagliu vene à un certu puntu, Ramazan Agar vi diciarà tuttu. In questu prucessu, a nostra priorità hè di recrutà 9 XNUMX di i nostri amichi ", disse.
Enfatizendu chì u sindicatu hà offerte in quantu à i salarii, Atalay hà dettu:
"Durante a settimana, u Ministeru chjamarà è parlerà à l'amministrazione. Pensu chì averemu risultati in a settimana prossima. Se u risultatu hè pusitivu, avemu a cura di questu, se no, cuntinuemu à luttà. Vi damu tante informazioni quant'è u Ministru Celik ci hà datu. Daraghju sta infurmazione à u presidente, è ellu seguita. Per a prima volta una cumissioni hè statu stabilitu, per a prima volta u Treasury hà dettu "sì", per a prima volta u Primu Ministru hà dettu "stabilisce una cumissioni, travagliu". Questa hè l'infurmazioni chì u Ministru di u travagliu m'hà datu, spergu chì questu serà finitu ".
- A cumissioni pò riunisce di novu dumenica "
U presidente di l'Unione Yol-İş Ramazan Ağar hà dichjaratu chì a creazione di a cumissioni era un grande sviluppu, è chì, per via di i passi fatti, era u prufittu di u statu piuttostu cà di l'impiigatu.
"Ancu s'è u so persunale ùn hè micca implementatu, u statu hà da pagà l'indennità di licenziamentu è lascià soldi di queste persone", hà dettu Ağar, aghjustendu: "Nimu hà a pussibilità di fà un passu in daretu. Pensu chì questi sviluppi daranu boni risultati. Quandu aghju scontru cù u Ministru Celik un pocu di tempu fà, hà dettu chì si ponu ritruvà dumenica è ci informanu. Dopu à quessa, i nostri amichi duveranu vultà in pruvince è aspittà nutizie da noi ", disse.
- Nisuna denuncia penale hè stata fatta grazia à i sviluppi
Yol-İş Union hà annunziatu ch'ellu presentava una denuncia penale contr'à quelli cuncernati, per via chì più di 8 mila travagliadori, chì eranu impiegati sottu u nome di "travagliaturi cuntratti" in a Direzzione Generale di l'Autostrade, ùn eranu micca inclusi in u persunale. malgradu e decisioni ghjudiziarie.
Yol-İş Union ùn hà micca presentatu una denuncia penale dopu chì hè statu decisu di stabilisce una cumissioni nantu à u sughjettu in u risultatu di a riunione presiduta da u Primu Ministru Davutoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*