L'Isula d'investimentu è l'evangelu di a Ferrovia

Bona nutizia annantu à l'Isula d'Investimentu è a Ferrovia: u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hà annunziatu u Pianu d'Azzione di u Prughjettu di u Mari Neru Orientale da Ordu inseme cù i so 4 ministri. Davutoğlu hà annunziatu chì a Strada Verde chì cunnessa 8 pruvince serà finita u più prestu pussibule.

SURPRISE EXITS PER FERROVIA E ISULA D'INVESTIMENTI

Ellu hà dettu chì cumpletaranu u Prughjettu di l'Isula d'Investment in ARSİN cù u metudu di riempimentu di mare è creanu 1.8 parcelle d'investimentu di 100 ettari. Ellu hà determinatu a linea ferroviaria cum'è Erzincan-Gümüşhane-Trabzon è hà dettu: "Cumpleremu u studiu".

A SECONDA PISTA DI L'AEROPORTU È LABORATORIU DI GENE...

L'aeroportu TRABZON hà annunziatu chì compie u travagliu di a 2ª pista, stabilisce u Laboratoriu Centrale di Gene di Ricerca di Trabzon, è custruiscenu 3 magazzini frigoriferi in 3 pruvince di a regione, cumpresa Trabzon.

U SCAMBI DI NOCCIOLE VENGA

Hà annunziatu chì stabilisceranu un Scambiu Spot di Hazelnut in GİRESUN è furnisce un supportu di 10 milioni di lire à 120 mila imprese in a regione. Hà prumessu chì stabilisceranu novi dormitori studienti cù una capacità di 10 mila 740 persone è novi ospedali cù 3 mila 255 letti in a regione.

NOVU CENTRI SUCIALE

Hà aghjustatu chì stabiliranu centri di servizii suciali, unu in RIZE è Gümüşhane, dui in Giresun è quattru in Trabzon, è ancu custruiscenu Centri di Ghjuventù in Gümüşhane è Of.

U SVILUPPU SERÀ REGIONALE

Mencionendu i novi investimenti in GİRESUN, Gümüşhane, Rize Universities è KTÜ, Davutoğlu hà datu indizi nantu à u sviluppu regiunale. Davutoğlu hà elaboratu una strategia di sviluppu regiunale in tutti i settori, da l'OIZ à u turismu.

Dà una bona nutizia nantu à i servizii chì Giresun aspetta, u Primu Ministru Davutoğlu hà dettu: "Avemu riempitu u mare è custruitu un bellu aeroportu. A mette in serviziu prestu. Avemu finitu a Strada Costiera di u Mari Neru, avà custruiremu una strada verde attraversu e muntagne. L'altipiani di u Mari Neru guariscenu. Faremu di sti lochi i centri più attrattivi è e zone turistiche di Turchia. Apriremu ancu u Tunnel di Eğribel, chì hè u sognu di Giresun, è cunnette Giresun à Sivas. Decideremu inseme chì fà per a ferrovia. Faremu pagamenti di supportu di avellana basatu in zona in marzu è aprile. Custruiremu ancu u circondu à Giresun. "Ciò chì Giresun vole hè a nostra gloria corona". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*