L'ascensore İZBAN hè diventatu un toilette

L'elevatore İZBAN hà diventatu un toilette: u statu di i cavalieri d'İzban, chì sò sottu à a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana di İzmir, face u caos in quelli chì u vedenu. L'elevatori distrutti da i vandali sò diventati inutilizabili. I citadini sò arrabbiati

In İzmir, hè impussibile di impedisce chì i scumbags di a cità distrughjenu l'elevatori chì facilitanu l'usu di i passaggi di Izban. Ascensori chì sò stati scartati in parechji passaggi sopravviventi, in particulare in Menemen, Hilal, İnkılap Stations è Aydın Hat Boyu Street, sò inutilizabili. L'anziani, i disabili è e donne cù strollers anu da aduprà e scale cù decine di passi per attraversà a strada. Parechji ascensori sò stati distrutti in i passaggi pedonali nantu à a Linea Izban chì unisce Aliağa è Cumaovası. A municipalità, chì hà rinnuvatu l'elevatori parechje volte sottu à a rispunsabilità di a Municipalità Metropolitana di Izmir, guasi rinunziò quandu e stesse viste sò state sperimentate di novu. Impulsatu da l'absenza di un sistema di càmera di sicurità, i vandali sguassate i buttoni di cuntrollu di l'elevatore, smashed the mirrors in a cabina, scrivite nantu à i mura, è facenu i so toilette in e cabine. Andendu più in là, i scumbags di a cità anu sbattutu u sistema di illuminazione di a cabina di l'elevatore finu à l'internu fluorescente. Certi ascensori, chì e so vetri sò stati rotti è brusgiati, sò stati lasciati fora di usu postu chì sò stati abbandunati à u so destinu.

QUÈ U NOSTRE CRIME ?
A Municipalità Metropolitana, chì inizialmente hà riparatu l'elevatori chì facilitavanu u trasportu di i citadini disabile, anziani, incinte è infanti, hà decisu di ùn interferiscenu micca cù a situazione, cunsiderendu chì ùn puderia micca affruntà i vandali in u futuru. Certi di l'elevatori, chì ùn sò mancu mantenuti, sò diventati inoperabili. Mentre i citadini si ribellavanu contr'à i scumbags di a cità, si lagnavanu ancu di l'indifferenza di a Municipalità Metropolitana. I citadini chì volenu aduprà u passaghju enfatizatu chì micca tutti ponu utilizà a scala cum'è l'unica opzione, postu chì l'elevatori sò fora di ordine, è chì l'elevatore hè necessariu. I citadini chì ùn anu pussutu ghjunghje nantu à l'ascensori, chì sò stati dannati soprattuttu in e stazioni di Menemen, Hilal, İnkılap İzban è i passaggi sopra Aydın Hat Boyu Street, anu dettu: "Quelli chì facenu questu sò traditori. Puderanu avè sposi incinta, genitori anziani, parenti disabili. Soffrenu cum'è noi. Chì vulianu da l'elevatori ? Anu dannatu l'elevatori parechje volte. Avà a Municipalità Metropolitana hà rinunciatu à rinnuvà. In ogni casu, si mettenu camere di sicurezza in tutti l'elevatori, u prublema serà risolta. Ùn ci hè micca un ascensore. Ùn pudemu micca entre in l'impiegati per via di l'odore di l'urina ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*