İzmir Metro A.Ş hà fattu una dichjarazione d'accidentu di scala mobile

İzmir Metro A.Ş hà fattu una dichjarazione annantu à l'accidentu di l'escalator: İzmir Metro A.Ş hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à l'accidentu accadutu à a stazione di İzmir Metro Üçyol oghje à a sera:

"U ghjovi 26 di ferraghju, à 17.22, l'escalator di uscita di Üçyol Station Square s'hè mossu versu u baju invece di l'alza per un mutivu chì ùn hè micca capitu ancu mentre ci era passageri nantu à questu, facendu chì i passageri nantu à ellu perde u so equilibriu è caduta. À u primu mumentu, i passageri 15 sò stati immediatamente trasferiti à l'uspitali da ambulanze cù u suspettu di ferita. Sicondu l'infurmazioni ricevuti circa 2 ore dopu à l'incidentu, solu un anzianu passageru in l'uspidale di Bozyaka hà avutu un bracciu rottu è un altru passageru hà avutu un sprain in u so bracciu.

Tutti i tipi di interessi è esigenze riguardanti i nostri passageri feriti seranu fatti da a nostra cumpagnia.

L'investigazioni tecniche in quantu à l'incidentu sò realizate in dettagliu da l'uffiziu di u procuratore, a nostra cumpagnia è a cumpagnia di mantenimentu rispunsevule.

Trasmettemu i nostri migliori auguri à i nostri passageri chì sò stati affettati è feriti per via di u triste accidentu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*