U terrenu di i Tunnel Konak è Sabuncubeli di u Metro Izmir hà inghiottitu 400 milioni di TL

Ore di Metro Izmir, Prezzi di i Biglietti, Fermate è Mappa
Ore di Metro Izmir, Prezzi di i Biglietti, Fermate è Mappa

U pianu di i tunnelli Konak è Sabuncubeli di u metro di İzmir hà inghiottitu 400 milioni di TL: U presidente di a Càmera di l'Ingegneri di GEOLOGIA, İzmir Branch Alim Murathan, hà dettu chì a custruzzione di u metro, i tunnel Konak è Sabuncubeli, chì sò trè prughjetti sotterranei impurtanti in İzmir, per via di l'incertezze sotterranee è di e carenze in i studii geologichi, l'aumentu di l'esplorazione è a mancanza di studii geologichi, hà dettu ch'ellu hà affruntatu alti aumenti di costu. Murathan hà annunziatu chì u costu di trè prughjetti hà aumentatu da 400 milioni di TL.

"U Simposiu Geotecnicu di Grandi Strutture di Ingegneria di Izmir" hè statu tenutu à Izmir Architecture Center. TMMOB Chamber of Geological Engineers İzmir Branch President Alim Murathan hà fattu dichjarazioni annantu à i prublemi sperimentati in İzmir Metro, Konak è Tunnels Sabuncubeli è aumenti serii in l'esplorazione in u discorsu di apertura di u simposiu. Murathan hà dettu: "Ci sò prublemi chì nascenu da a terra in questa cità. Stanu prova di risolviri ", disse.

Dichjarà chì u Tunnel di Konak hà iniziatu in 2011, Murathan hà dettu: "A data di fine di stu prughjettu era 2013. Ùn hè ancu finitu. Hà un costu di esplorazione di 150 milioni. Spentu 250 milioni. Ancu s'ellu ùn hè micca sicuru, costarà un totale di 300 milioni di TL. Ci era un aumentu di scuperta di circa 150 milioni. Hè cuminciatu senza un itinerariu definitu. Studii d'indagine geologica estremamente insufficiente sò stati iniziati senza appruvazioni da u ministeru è direzzione affine, in duie strisce cù una lunghezza di 1645 metri, cù l'ordine di u Ministru, "si principia cù a logica". Costi supplementari sò stati incurru per u fattu chì e caratteristiche geologiche eranu assai sfarente da quelli revelati da studii preliminari insufficienti. Dannu seriu hè accadutu durante a custruzzione. A custruzzione cuntinueghja cù una perdita di tempu di dui anni è un aumentu supplementu di 150 milioni di TL in l'esplorazione ".

Dichjarà chì ancu s'ellu u costu pianificatu di u tunnel di Sabuncubeli hè di 55 milioni di TL, 100-120 milioni di TL sò stati spesi finu à avà, Murathan hà dettu: "Quandu hè finitu, 200 milioni di TL seranu spesi. U mutivu di l'aumentu di u 85 per centu in l'esplorazione hè chì u travagliu hè statu cuminciatu senza a strada è l'indagine di terra. Emerge un prughjettu problematicu, chì hà causatu sbagli in principii incompleti. Ci sò stati cambiamenti durante u prugettu perchè ùn ci era micca abbastanza travagliu per a strada stradale. Dopu à una perdita di tempu di sei mesi, tuttu hè stata cuminciatu da zero cù un costu addiziale di XNUMX milioni. L'imprenditore di stu tunellu hà presentatu fallimentu. Tutta a custruzzione in u tunnel hè stata fermata ", disse.
Dichjarà chì u prugettu hè statu divisu in dui per via di l'abbandunamentu di u Metro Izmir da duie cumpagnie diverse, Murathan hà dettu: "A data di iniziu di stu prughjettu hè 2005. A data prevista era 2008. A fine era 2014. Scuperta 130 milioni. A versione cumpleta hè 230 milioni di TL ", disse.

Dichjarà chì i perditi finanziarii in questi trè esempii duveranu avè una fattura pulitica, Murathan hà dettu: "In u risultatu, a mancanza di studii geologichi per u metro palesa chì i tassi di rinnuvamentu di scavi sò assai più bassi di e velocità previste in a pianificazione. A metro di Izmir puderia esse cumpletata in 9 anni. Ci era una mancanza assai seria. L'incertezze sotterranee, sia in Sabuncubeli, Tunnel Konak, sia in a seconda fase di u metro, ci lascianu faccia à faccia cù l'esplorazione è l'aumentu di i costi. Li pudemu vede in questi trè esempii. Una squadra olandese nantu à u tunnel di Konak hà dumandatu s'ellu ci era un sondaghju in terra. Avemu dettu chì hà cuminciatu cù l'ordine di u ministru. Sti studii ùn sò micca datu abbastanza attenzione. A Corte di Conti hà publicatu un rapportu in 2013. Hè statu dichjaratu chì u mutivu di l'aumentu di u costu finu à u 40 per centu in a custruzzione di treni d'alta velocità, principarmenti in relazione à u prughjettu di u trenu d'alta veloce di TCDD, era a mancanza di studii puntuali. Da i Tunnels di Bolu à u Tunnel di Selatin, vedemu chì i studii geologichi è geotecnichi sò incompleti, è questi portanu aumenti di costu seriu. Quale pagherà per l'aumentu di i costi di quasi 400 trilioni in questi trè prughjetti? Deve esse un prugettu puliticu ", disse.

AVVERTIMENTU NEW CENTRE CITTÀ

U novu centru di a cità in Izmir Bayraklı Murathan, chì hà dettu chì era determinatu cum'è u centru di a cità, BayraklıPer u travagliu in terra di edifici alti in Bayraklı Hà dettu ancu chì vulianu un appuntamentu da u sindaco Hasan Karabağ duie volte. Murathan hà dettu: "Edifizii di più di 2 metri sò custruiti quì. Bayraklı Ùn truvamu micca bè di custruisce edifici alti in u centru di a cità. U mutivu hè chì studii recenti mostranu chì ci sò 7 difetti chì producenu terremoti in İzmir. Ùn importa micca quantu migliurà a terra, Gölcük Bay hà dimustratu chì a terra pò travaglià in tuttu. Parechje cumpagnie ligati à l'edificazioni alti quì venenu à a nostra camera è dumandanu l'ispezione publica. Ci dumanda di inspeccionà i piani. Avemu fattu stu protokollu cù duie cumpagnie è cumpiendu l'auditu. In più di l'ispezione di sicurezza di l'edifiziu, 6 XNUMX edifici sò custruiti. Si mette in terra. In u nostru paese, u cuntrollu hè basatu annantu à u bastimentu. Ùn ci hè micca un cuntrollu di terra. Bayraklı Ùn ci hè micca una sola istituzione chì inspecciona questi edifici alti in u Centru Cità. Avemu dumandatu dui appuntamenti da u nostru stimatu merre. U sgiò presidente ùn ci hà datu appuntamentu. Hè occupatu cù u spettaculu. Nisun ingegnere geologicu travaglia in a cumuna. Solu BayraklıQuestu hè micca u casu in Turchia, ma in quasi 30 municipalità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*