I ponti di Bay Bridge sò ghjunti, a custruzzione di strada temporanea hà iniziatu

I ponti di u Ponte di a Baia sò ghjunti, a custruzzione di una strada pruvisoria hè iniziata: Una nova fase hè stata iniziata à u Ponte di a Baia di İzmit, u puntu di traversu più impurtante di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì riducerà u viaghju. trà İzmir à 3.5 ore.

Prima di a stallazione di i cavi principali chì portanu i ponti, a baia hè stata chjusa à u trafficu di navi trà 6:08.00 è 16.00:XNUMX dapoi u XNUMX di ferraghju per via di a tiratura di i cavi di a strada induve l'ingegneri è i travagliadori chì anu da esse. fà stu travagliu andarà.

E torri di 4 metri d'altitudine di u Ponte di u Golfu, chì serà u 254u più grande ponte di sospensione in u mondu quandu finitu à a fine di l'annu, sò stati cumpletati à a fine di l'annu. Un pocu di tempu fà, i cavi di guida per esse utilizati in u disegnu di i cavi principali nantu à quale i ponti principali nantu à quale passeranu i veiculi, chì hè una altra fase di u ponte, sò stati disegnati da i dui lati un pocu tempu fà. Infine, sò cuminciati i travaglii di a passerella pruvisoria chjamata « caminu di u gattu », chì purterà i cavi principali chì purtaranu i ponti è induve travagliaranu l'ingegneri è i travagliadori. A causa di stu travagliu, chì hà da principià u 6 di ferraghju, a distanza trà Dilovası, induve u ponte corre, è Capes Hersek pò esse chjusu à u trafficu di navi trà 08.00-16.00. Ùn ci sò micca navi chì entranu o abbandunonu u Golfu trà queste ore. U travagliu continuarà dumane è u trafficu di navi in ​​u Golfu di Izmit tornerà à a normale u marti 10 di ferraghju.

I DECALS HAN ARRIVU

Nantu à u Ponte di a Baia, sò ancu ghjunti i ponti chì saranu aduprati per passà i veiculi. I ponti rotulati sò stati scaricati in u situ di un stabilimentu portu privatu situatu ghjustu accantu à u pede dilovası di u Ponte di Baia. Se ùn ci hè micca disrupzione in u prugramma, i cables principali seranu finiti à a fini di ferraghju, è a stallazione di i ponti serà finita à a fini di maghju. Quandu hè finitu à a fine di l'annu, u ponte, chì serve cù un totale di 3 corsie, 3 partenze è 6 arrivi, pigliarà ancu u tìtulu di u 4u più grande ponte di sospensione in u mondu. U ponte riducerà l'autostrada Istanbul-Izmir à 3.5 ore è a strada Gebze-Orhangazi à 20 minuti. À u listessu tempu, soprattuttu durante i mesi di l'estiu è e vacanze publiche, a congestione in l'autostrade è i moli di battelli di quelli chì volenu passà e so vacanze fora di Istanbul diminuirà un pocu di più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*