U casu riguardu à l'accidentu à u passaghju à livellu in Mersin

U casu riguardu à l'accidentu à u passaghju à livellu in Mersin : U prucessu di l'accusati arrestati, l'ufficiale di a barriera è u cunduttore di minibus, in quantu à l'accidentu in u quale 12 persone anu persu a vita, hà cuntinuatu.

U prucessu di u guardianu di a barriera è u cunduttore di minibus, chì sò stati arristati in relazione à l'accidentu in u quale 12 persone sò morti per u risultatu di a coliszione di u trenu di passageri è u minibus navetta à u passaghju à livellu, hà cuntinuatu.

In l'udienza tenuta à u Mersin 1st High Criminal Court, l'accusati detenuti, u driver di minibus Fahri Kaya, l'ufficiale di barriera Erhan Kılıç, l'avucati di i partiti è i parenti di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu eranu presenti.

L'accusati Kaya è Kılıç anu ripetutu e so difese in udienze precedenti è anu dumandatu a so liberazione. U tribunale di tribunale hà decisu di cuntinuà a detenzione di l'accusati è postponò l'audizione.

20 persone sò state ammazzate è 12 persone ferite in u risultatu di a scontru di u trenu di passageri è di u minibus navetta à u passaghju à livellu in u distrittu di u Mediterraniu Centru u 3 di marzu. In quantu à l'incidentu, u guardianu di a barriera è u cunduttore di minibus sò stati arrestati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*