Strada di folla in espansione

A strada di Çarmuz hè in espansione: In u scopu di u travagliu realizatu da e squadre di u Dipartimentu di Coordinazione Stradale è Infrastruttura, 3 case nantu à a strada stradale sò state espropriate è demolite.
Dopu à a strada di Çarmuz, chì hè stata aumentata da 2013 metri à 7 metri di larghezza è trasformata in un boulevard da a Municipalità Metropolitana di Malatya in 30, l'allargamentu di a strada hè realizatu à una distanza di 400 metri.
A Municipalità Metropolitana realizarà principalmente opere d'infrastruttura nantu à a nova sezione di 400 metri di strada ampliata. Dopu à a fine di sti travaglii, i travaglii di strada, pavimentazione, illuminazione è paisaghjisture seranu realizati.
Çakır: Çarumuz Road si uniscerà cù a Strada di a Cintura di u Nordu
U sindaco di a municipalità metropolitana Ahmet Çakır hà enfatizatu chì cunnettaranu a Strada Çarumuz cù a Strada di a Cintura di u Nordu è hà dettu chì, in questu modu, a strada circundante serà alleviata in quantu à u trafficu.
U sindaco Çakır hà dettu: "U nostru modu; Hè ancu a strada principale di i quartieri di İskender, Salköprü, Çarumuz, İlyas è Kaynarca. Travagliemu ancu nantu à a sezione di 4 metri di sta strada di 1300 chilometri, chì si estende à u District Hatunsuyu, in i cunfini di u Distrittu Kaynarca. "Queste strade, chì saranu u core di Malatya in u futuru, feranu cuntributi serii à u sviluppu di i nostri quartieri in a regione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*