I zitelli di u paese imparanu à scià in Muş

I zitelli di u paese amparanu à scià in Muş: Durante a pausa di u semestru, i zitelli di Güzeltepe Village sò insignati di sci da a Direzzione Provinciale di i servizii di a ghjuventù è u sport di Muş.

L'addestratori di sci Aydın Koçanlar è Şeref Erdoğan insegnanu 7 ore à ghjornu à 14 zitelli trà l'età di 70-6. I zitelli, chì abbandunonu a mangue è a cornice ch'elli avianu usatu per u sci dapoi anni è si n'andò à a pista di sci cù l'attrezzatura di sci è l'attrezzatura chì li furnianu, campavanu a festa à u massimu.

U maestru di sci Şeref Erdoğan hà dettu u seguente nantu à l'applicazione:

« Prima, i zitelli di u paese scivolavanu cù cornici è manichi. Avemu decisu di insignà u ski à sti zitelli di talentu. Tramindui ricevenu una educazione prufessiunale è gode di e vacanze. Sò assai successu. Perchè paragunatu à i zitelli in u centru di a cità, e strutture musculari di i zitelli in u paese sò più sviluppati è anu un corpu più forte. I nostri furmazioni, chì partenu à 10.00:4 durante a festa, cuntinueghjanu finu à 16.00:XNUMX in XNUMX gruppi.

I KIDS sò assai soddisfatti

Dichjarà chì hè un grande piacè di scià in u Güzeltepe Ski Center vicinu à u paese, chì anu sempre guardatu da luntanu, Baran Yıldırım, unu di i zitelli, hà dettu: "Questa hè a prima volta chì avemu avutu cusì divertente in vacanze. . Tutti noi sognu di esse un bon skier. Finu à oghje, eramu sempre à scià cù cornici è manichi, avà avemu veri vestiti di sci. U mo scopu hè di cuntinuà a mo educazione quì è diventà un bonu skier ", disse.