Parcheghju micca autostrada

Parcheghju, micca autostrada: Istanbuliti sò assai arrabbiati, Istanbuliti sò assai arrabbiati, Istanbuliti sò assai friddi! A neve caduta ieri in Istanbul hà purtatu i citadini à u puntu di a rivolta. U locu chjamatu TEM Highway, invece, ùn era micca una strada, ma un parcheghju.
A forte nevicata, chì hà affettatu Istanbul, cuntinuava à intervalli per tutta a notte. E squadre di a municipalità anu realizatu travaglii di pulitura è salatura di neve in l'arterie principali.
A nevicata, chì era efficace in Istanbul, cuntinuava a notte cù intervalli. A nevicata aumentava di tantu in tantu. In particulare nantu à a TEM Highway, u flussu di trafficu era difficiule. L'equipaghji municipali cuntinueghjanu u so travagliu tutta a notte per mantene e strade aperte. I squadre anu fattu a neve è a salatura in l'arterie principali. A nevicata hè prevista per esse efficace ancu oghje.
U vostru aereu si ferma in terra
L'aviò di passageru di Turkish Airlines (THY), chì facia u volu Beirut-Istanbul, hè sbarcatu da a strada di taxi dopu l'atterrissimu in l'Aeroportu Ataturk è s'hè appiccicatu in terra. I passageri sò stati evacuati da l'aviò.
L'autostrada di TEM hè tornata à u parcu di parcheghju
Alcuni di i residenti di Istanbul anu passatu longu ore nantu à l'Autostrada TEM per via di a nevicata. Certi cunduttori anu pussutu parcheghja i so veiculi nantu à a strada di sicurezza è in u bordu di a strada è ghjunghje à e so case per i so mezzi.
I cunduttori chì anu utilizatu l'Autostrada TEM per andà in a direzzione di Esenyurt è Bahçeşehir dopu à u travagliu ieri anu avutu un tempu duru in u trafficu. Longa fila di veiculi hè accaduta per via di l'accidenti è i veiculi lasciati nantu à a strada in Hadımköy è Çatalca. I cunduttori chì ùn puderanu micca avanzà per via di a mancanza di pneumatici di neve è di u trafficu nantu à l'Autostrada TEM coperta di neve, anu truvatu a suluzione per parcheghja i so veiculi à u latu di a strada. I veiculi lasciati da i citadini, chì ghjunghjenu à e so case cù u trasportu publicu è à pede, anu trasfurmatu l'Autostrada TEM in un parcheghju, mentre abbandunonu e strade di sicurezza, davanti à i cabine di pedamentu è in a strada. Parechji veiculi cuparti di neve nantu à u latu di a strada creanu imagine interessanti.
QUESTE UNIVERSITÀ VACANZE IN ISTANBUL
I cunduttori di camioni, chì ùn anu pussutu prugressà per via di u trafficu è di a precipitazione, parcheggianu i so veiculi in e strade di sicurezza è si riposu. I cunduttori TIR parcheggianu i so veiculi in e strade di sicurezza perchè i parchi TIR nantu à l'Autostrada TEM eranu pieni, è passanu a notte in i so veiculi quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*