Mustafakemalpaşa hè cambiatu cù u Prughjettu di l'Autostrada

Mustafakemalpaşa hè cambiatu cù u prughjettu di l'autostrada: u sindaco di Mustafakemalpaşa, Sadi Kurtulan, hà dettu chì cù l'autostrada Istanbul-İzmir, sia l'industria organizzata sia u distrittu guadagnà valore in termini di trasportu convenientu.
U fattu chì u prughjettu di l'autostrada Istanbul-İzmir passerà per l'entrata di l'industria urganizata per esse custruitu in u distrittu di Mustafakemalpaşa à a tappa di Bursa hà fattu felice a ghjente di u distrittu è l'industriali. U sindaco di Mustafakemalpaşa, Sadi Kurtulan, hà dettu chì cù u trasportu chì serà alleviatu, u distrittu guadagnerà valore è cambià in termini di ecunumia, turisimu è suciale.
Sottulineendu chì u trasportu à u distrittu deve esse còmode è sicuru, Kurtulan hà dettu: "U modu per prufittà di l'attività chì si svolge in Mustafakemalpaşa hè di assicurà chì i punti di trasportu sò più còmode è sicuri. U sollievu di i servizii di trasportu cù u prughjettu di l'entrata industriale è l'autostrada urganizata chì serà in u stadiu Mustafakemalpaşa di l'autostrada Istanbul-İzmir, chì hè oghje nantu à l'agenda di Turchia è chì ci entusiasma tutti cù a so custruzzione, sicuramente aghjunghje valore à u nostru distrittu. Fornirà una grande cunvenzione per i pruduttori è u trasportu quì. In questu sensu, i nostri deputati, a nostra Municipalità Metropolitana, a nostra Direzzione Generale di Autostrade è Otoyol AŞ. A direzione generale travaglia cun grande sensibilità ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*