I Residenti di u Quartiere Ozerli Reagiscenu à a Chiusura di u Passaghju à Livellu

Residenti di Özerli Neighbourhood React to Closure of Level Crossing: Residenti di u distrittu di Dörtyol di Hatay, dicendu chì anu difficultà in u trasportu, volenu chì u passaghju à livellu chjusu sia riapertura.

In u distrittu di Dörtyol di Hatay, i residenti di u quartieru anu dichjaratu ch'elli anu difficultà in u trasportu è volenu chì u passaghju à livellu sia riapertura. Vulemu chì a decisione presa sia annullata è chì u passaghju à livellu sia cuntrullatu è apertu ", anu rispostu dicendu.

Musa Yıldırım, di 81 anni, hà dichjaratu ch'ellu hà campatu in questu quartiere dapoi 54 anni è hà dettu: "In quantu residenti di u quartiere, furnimu u nostru trasportu da quì. Cù a chjusura di a nostra strada, simu vittimi di u vicinatu, è i nostri figlioli ùn ponu andà à a scola. Per d 'altra banda, nantu à a strada di a costa di u mare, l'onda bluccanu a strada, è noi, cum'è residenti di u distrittu, simu lasciati à mezu. Vulemu chì i nostri stimati anziani statali sentenu e nostre voci è aprenu a nostra strada, chì era bluccata ", disse.

U passaghju à livellu hè statu chjusu à i passaghji di i veiculi è di i pedoni da a 6a Direzzione Regiunale di Ferrovie Statali (TCDD) cù l'appruvazioni di u guvernatore, per via chì u passaghju à livellu ùn hà micca abbastanza visibilità da e duie direzzione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*