Affluenza polacca di Palandoken

Affluenza polacca in Palandöken: I Ghjochi d'Invernu chì si sò tenuti in Erzurum quattru anni fà attiravanu l'amatori di sci europei in Palandöken. Can Dikmen, pruprietariu di l'Hotel Xanadu Snow White, hà dettu: "Ci hè un grande interessu da i turisti polacchi".

Palandöken, chì hè diventatu una stella brillanti in u turismu invernale recentemente, hè stata inundata da i polacchi. Quasi 2014 mila sciatori da u paese sò previsti per visità Palandöken, chì hà accoltu 4 mila 500 turisti polacchi in 6. U presidente di l'ETF Turizm / Xanadu Snow White di u Cunsigliu Can Dikmen hà dettu chì Palandöken hè diventatu u centru di u turismu invernale. Dikmen hà dettu: "A regione hè diventata cunnisciuta cù i Ghjochi d'Invernu tenuti in Erzurum quattru anni fà. "Hè aumentatu a so cuscenza in casa è à l'esteru cù l'ospitu di u Festival Olimpicu Invernale di a Ghjuventù Europea 2019 (EYOF)", disse. Enfatizendu chì Palandöken hè diventatu un favuritu di i turisti in particulare polacchi, Dikmen hà dichjaratu chì questu hè seguitu da i turisti da i mercati russi, ucraini, iraniani è di u Mediu Oriente. Enfatizendu chì ospitanu quasi 40 per centu di i turisti stranieri chì venenu à Erzurum in i so hotel, Dikmen hà dettu: "U nostru hotel, chì avemu apertu in a stagione 2011-2012, hè diventatu prestu unu di l'imprese più cunnisciuti in a regione, sia fisicamente. è in termini di serviziu. "I nostri investimenti cum'è a neve artificiale è l'illuminazione di a pista anu ancu un impattu annantu à stu successu", disse.

TARGET hè 85 ​​PERCENT OCCUPANCIA
Dichjarà chì anu divisu a stagione in dui cum'è l'estiu è l'inguernu in Palandöken, Dikmen hà dettu: "L'annu passatu, avemu chjusu a stagione invernale, chì hà cuminciatu u 1 di dicembre di u 2013 è durò finu à u 31 di marzu di u 2014, cù u 72 per centu di occupazione. "U tassu di occupazione mediu di a stagione estiva hè di circa 55 per centu", disse. Dichjarà chì anu stabilitu un scopu di occupazione di 85 per centu questu invernu, Dikmen hà nutatu chì questa alta aspettativa hè dovuta à l'aumentu di u mercatu domesticu. Dikmen hà dettu: "L'interessu di u mercatu domesticu cresce in modu esponenziale ogni annu. Malgradu a bassa precipitazione di l'annu passatu, a nostra regione era bona. Ma ùn ci era micca splusione in u numeru di turisti. "Pensu chì cugliemu i frutti di questu annu".

NEW INVESTORS SON NECESSARI IN KONAKLI
Dichjarà chì Erzurum hà una capacità di letti di circa 2 500, Dikmen hà dichjaratu chì a regione hà bisognu di 2 mila letti più. Dikmen hà dettu: "Ci sò duie stazioni di ski in Erzurum, Konaklı è Palandöken. In particulare in Konaklı, l'offerta di lettu hè insufficiente. "A regione hà bisognu di novi investitori", disse.

L'UNICA PISTA DI SKI PRIVATA APPROVATA FIS
Dikmen hà dettu chì l'Hotel Xanadu Snow White hà un totale di 12 mila metri di lunghezza naturali è 2 mila 500 metri di pista di neve artificiale. Dikmen hà dettu: "Avemu ancu una pista di slittini di 800 metri è unità di seggiovia cù una capacità di 200 persone. "Cù i normi internaziunali di sicurezza chì avemu, simu l'unicu FIS (Federation Internationale de Ski) piste di sci privati ​​​​appruvati in Turchia", disse.