TCDD è NRIC anu tenutu una riunione nantu à a ristrutturazione di e Ferrovie

TCDD è NRIC anu tenutu una riunione nantu à a ristrutturazione di e Ferrovie: 11 February 2015 trà i rapprisentanti di u Manager di l'Infrastruttura Ferroviaria Naziunale bulgara (NRIC) è i membri è i rapprisentanti di a Cummissione di Ristrutturazione TCDD, chì sò stati invitati à a nostra Impresa per trasfiriri l'esperienze acquistate. durante a ristrutturazione è a liberalizazione di e Ferrovie Bulgare à e nostre unità pertinenti è per scambià opinioni Una riunione hè stata in a Direzzione Generale di TCDD.

Direttore Generale Advice di TCDD in Sofia u 4-5 Nuvembre 2014. İsa ApaydınÀ a riunione decisu durante a riunione tenuta cù a participazione di; A Delegazione NRIC hà spartutu e so sperienze nantu à questu sughjettu facendu presentazioni nantu à u prucessu di ristrutturazione è liberalizazione di e Ferrovie Bulgare, dati statistici finanziarii, gestione di l'assi, notificazione di rete, usu di l'infrastruttura è e cundizioni d'accessu, allocazione di capacità infrastrutturali è prezzi di l'infrastruttura.

À a fine di a riunione, induve una sessione di Q&A hè stata tenuta dopu à e presentazioni, u presidente di a Delegazione di TCDD, Adem Kayış, hà ringraziatu a Delegazione NRIC per u so tempu è i cuntributi à u prucessu di ristrutturazione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*