Bursa hè diventatu un mudellu, una funivia vene in e cità turistiche

Bursa model oldu, turizm kentlerine teleferik geliyor :Bursa’da kurduğu 9 km’lik hat ile diğer kentlere model olan Teleferik AŞ, Alanya’da yeni bir teleferik projesine başlıyor. Firma, Uzungöl, Efes-Meryemana, Sürmene ve İstanbul Pierre Loti’deki teleferik projelerine de talip oldu.

Teleferik AŞ, chì face u trasportu à Uludağ, unu di i simboli di Bursa, cunfortu, hà datu un esempiu per altre pruvince cù u so prughjettu di funivia cumpletu cù un investimentu di 25 milioni d'euros. U prughjettu di quist'annu di a cumpagnia, chì equiparà e regioni turistiche, chì anu una parte significativa di a torta turistica in tuttu u paese, cù funiculi muderni è cunfortu, hè Alanya Cable Car. Inoltre, u focu di a cumpagnia, chì pensa à ghjunghje in u Mari Neru orientali è l'Egeu, hè i prughjetti di funivia Istanbul Pierre Loti è Mecidiyeköy-Zorlu Center- Altunizade, Uzungöl, Ephesus-Meryemana è Sürmene. A cumpagnia, chì hà investitu 32 milioni d'euros finu à avà, pensa à investisce 3 milioni d'euros per 300 anni. Teleferik AŞ si prepara ancu à risponde à i bisogni di a regione cum'è un centru di cungressu, un centru cummerciale, campi sportivi, caffè-ristorante, parcheghju aperto, WC è SPA cù u prughjettu di Stazioni di Stazioni da esse custruitu in a 2ª Regione Hotel di Uludağ.

U presidente di u Cunsigliu di Bursa Teleferik AŞ, İlker Cumbul, hà dichjaratu chì a ghjente di Bursa hà finitu a so brama per a funivia in 1,5, dopu à circa 2014 anni. Cumbul hà dettu chì u prughjettu di a telecabina di a Regione Teferrüç-Kadıyayla-Sarıalan-Hotels, chì hè statu finitu in 2 tappe, hè statu furmatu cù un costu di 25 milioni d'euros, Cumbul hà dettu chì anu datu un esempiu cù i so novi disinni di cabine. Cumbul hà dettu chì pruduciaranu cabine VIP muderne è più còmode cù mini schermi per 2 è 4 persone in Bursa è l'utilizanu in prughjetti in altre cità, Cumbul hà dettu: "Ùn producemu micca questi per u mumentu. Sicondu a dumanda, una tale applicazione pò esse fatta ancu in i nostri investimenti in altre pruvince ", disse. Nutendu chì pensanu à compie u Cable Car d'Alanya, chì u prughjettu principiarà stu mese, in a prima mità di l'annu, Cumbul hà annunziatu chì anu u scopu di inizià un prughjettu ognunu da u Mari Neru Orientale è e Regioni Egee, è mette i prughjetti in usu in 2016. Cumbul hà dettu: "In u primu trimestre di l'annu, u rinnuvamentu di u prughjettu di Istanbul Pierre Loti serà messu in offerta. U prughjettu Mecidiyeköy-Zorlu Center- Altunizade pò ancu esce in offerta in l'ultimu trimestre. Seremu ancu prisenti in l'offerta di sti prughjetti, simu ambiziosi. Avemu u scopu di custruisce una funivia per Uzungöl, Efesu-Marymana è Sürmene. I nostri discorsi cuntinueghjanu. I negoziati cuntinueghjanu per uni pochi di prughjetti in Istanbul è prughjetti in Mersin, İskenderun è Adana cù u mudellu di build-operate-trasferimentu. Ricordendu chì a funivia di Bursa hè a "cabina più longa" in u mondu cù a so lunghezza di 9 chilometri, Cumbul hà annunziatu chì aumenteranu u numeru di cabine da 140 à 180 cù l'investimenti di questu annu. Nutendu chì anu a capacità di trasportà 3 mila persone per ora, Cumbul hà enfatizatu chì anu purtatu 2014 mila passageri in 600, è chì anu scopu di ghjunghje à 2 milioni di persone questu annu. Cumbul hà infurmatu chì cunnetteranu a linea di funivia, chì furnisce u trasportu per trasferimentu in a stazione di Sarıalan, in aprile, è furnisce u trasportu à a Regione di l'Hotel in una volta. Cumbul hà ancu spiegatu chì furnisce i servizii di piglià e cose di i passageri à l'hotel è di trasportu u cliente BUDO à a Regione di l'Hotel in funivia.

Enorme facilità in Uludağ in 2016

Dichjarà chì risponderanu à i bisogni di a regione cum'è un centru di cungressu, centru cummerciale, campi sportivi, auditorium, SPA, cafe-ristorante è parcheghju apertu cù l'Hotel Station Facility, chì anu implementatu in Uludağ è chì u so prughjettu ùn hà micca. ancora statu vistu da un mudellu, Cumbul hà dettu ch'elli vi apre u stabilimentu giant di 10 mila metri quatratu in 2016. disse. Argumentendu chì a facilità hà da avè un impattu mundiale, Cumbul hà enfatizatu chì anu da creà una di e zone turistiche più magnifiche di u paese.

"Avemu fattu piste di sci in Sivas, Ordu, Denizli, Bursa è Ankara"

Spieghendu chì travaglianu in u Gruppu Leitner, u presidente di u Cunsigliu di Bursa Teleferik AŞ, İlker Cumbul, hà dettu: "In più di u trasportu di corda, facemu macchine di neve artificiale, apparecchi di pulizia di piste, attrezzature di custruzzione è centri di sci chiavi in ​​mano. Finu a ora, avemu fattu piste di sci in Sivas, Ordu, Denizli, Ankara-Sinpaş, Dorukkaya è Uludağ in Turchia. Avemu ancu installatu turbine eoliche. Avemu pianificatu di installà una turbina eolica in Bursa Tarlayayla. Avemu ancu implementatu un prughjettu in u Nordu di l'Iraq. Avemu travagliatu nantu à novi prughjetti in u Nordu di l'Iraq è in Azerbaijan ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*