Un seculu di l'equipaggiu di sci hè in mostra in u mini-museu

Un equipamentu di sci seculu hè mostratu in un mini-museu: U museu apertu in Erciyes, unu di i centri impurtanti di u turismu invernale di Turchia, mette in luce i materiali utilizati in a storia di u sci. In a mostra, chì include un equipamentu di sci seculu, ci hè ancu un set di sci fattu in l'attellu di carpinteria in u Cornu d'oru in u 1914.

Quelli chì venenu à Erciyes Ski Center, chì hè diventatu u centru di l'attenzione in u mondu cù l'implementazione di u prughjettu maestru, visitanu ancu u museu induve si trova un equipamentu di sci seculu. Trà l'equipaggiu di sci raccolti da diverse pruvince di Turchia è esibiti in u museu in Erciyes, unu di i 1914 set di sci fatti in un attellu di carpentiere in u Cornu d'oru in u 30 è mandatu à i corsi aperti in Erzurum à quellu tempu, è u ski. insemi utilizati in e corse urganizate da a Federazione Turca di Ski in 1940-1950. hè ancu inclusu.

Mehmet Entertainmentoğlu, Vicepresidente di l'Associazione di Operatori Turistici di Kayseri (KAYTİD), hà datu infurmazioni nantu à u museu apertu è hà dichjaratu ch'elli anu sentitu a mancanza di un museu di sci in Kayseri, chì a so storia di sport invernali risale à l'anni 1900, è chì anu travagliatu per eliminà questu in l'anni precedenti. Entertainmentlioğlu hà dichjaratu chì alcuni di i so amichi, chì sapianu chì anu interessatu à u sci, rigalu l'equipaggiu di sci chì avianu è hà apertu un museu cù questi materiali.

U museu hè statu creatu cù circa 75 ski è 10 equipaghji di snowboard raccolti da diverse pruvince di Turchia. U museu hà ancu scarpi di sci da u principiu di u 1900 è vestiti di sci utilizati in e corse urganizate da a Federazione Turca di Ski in 1940, 1945 è 1950. Hè nutate chì i skis sò generalmente fatti di legnu è sò suli fini. E parti meccaniche di a prima linea di seggiovia stabilita in Erciyes in u 1963 è a macchina di triturazione di neve di quellu periodu sò ancu in u museu.