Diariu di un Vatman

U Diariu di un Vatman: I cunduttori di Tram, chì ghjucanu un rolu impurtante in u trasportu di Eskişehir, anu parlatu di i prublemi è di i prublemi affrontati da i trainees durante u ghjornu, u Sicritariu Finanziariu di u Sindicatu di i Ferroviari, Oğuz Şenel.

U tram, chì hè utilizatu da i citadini di Eskişehir guasi ogni ghjornu, ghjoca un rolu impurtante sia in quantu à ùn sperimentà u stress di u trafficu è u risparmiu di tempu. Oğuz Şenel, chì hà travagliatu cum'è trainee in Eskişehir Light Rail System Enterprise (ESTRAM) per 10 anni, hà parlatu di i prublemi è di i prublemi affrontati da i trainees, chì facenu u megliu per a ghjente per viaghjà in modu sicuru è cunfortu, è hà parlatu di i prublemi. è i prublemi affrontati da i trainees durante u ghjornu. Şenel hà dettu chì hà cuminciatu à travaglià in Eskişehir Railway Workers' Union circa dui mesi fà è chì era un trainee di Estram prima.

"U SORNO REGULARE hè necessariu per VATMAN"
Oğuz Şenel, Segretariu Finanziariu di Eskişehir Railway Workers Union, hà parlatu di cumu i stagiari cumincianu a ghjurnata è e so ore di travagliu. Şenel hà dettu: "Per chì Vatman cullà in l'autobus à 05.00, deve alzà almenu una meza ora prima. Questu currisponde à una ora cum'è 04.30. Per chì i Vatman dormenu regularmente, deve esse in u lettu almenu à 9 ore, à 10 ore per ch'ellu pò piglià almenu 6 ore è mezu di sonnu. Avà nimu pò andà in lettu à 8 anni, hè a verità, perchè a maiò parte di i nostri amichi quì sò i zitelli maritati. Siccomu i nostri ore di travagliu eranu 8,5-9 ore in media, u nostru turnu di ghjornu durò finu à 15:30. Siccomu i riflessi ligati à sta diminuzione dopu à 12:00 è 13:00, hè assai difficiule d'avè longu ore di travagliu quì ", disse.

"OSTACULI À NOSTRE CAMERA"
Şenel hà dettu chì anu cumpetitu cù u tempu, u trafficu è a ghjente, "Andarete senza accidenti, avete da mantene u vostru tempu à l'ultima tappa. Siccomu avemu pocu tempu d'attesa à l'intersezzione, certi luci sò disposti automaticamente, è avemu l'altri noi stessi. Quì, ùn avemu micca u lussu di aspittà i citadini à a fermata di l'autobus dopu à u lume verde per noi. Hè per quessa chì certe volte fermamu u trafficu quì. Calchì volta ci compromettemu per ùn piantà troppu u trafficu. Semu obligati à lascià i passageri fighjà in i so ochji. E reazzioni sò generalmente in questa direzzione. Una altra reazione chì vedemu da i citadini hè l'ostaculi in u nostru modu. Quessi sò veiculi stradali, biciclette, motociclette, animali, è quandu venenu davanti à noi, appliemu i freni d'emergenza. I citadini allora dicenu patria di u novu. "Eseguinu esecuzioni extrajudiciali perchè ùn ponu micca vede u fronte da l'internu", disse.

"A ghjente hà un entusiasmu per andà trà dui tramways"
Oğuz Şenel, chì hà travagliatu cum'è trainee per 10 anni, hà toccu alcuni di i prublemi chì anu affruntatu durante i so anni di travagliu è hà dettu: Questu ùn pò esse evitata. I cunduttori di bicicletta è di motocicletta facianu diversi movimenti acrobatici davanti à noi. I roti di certi ciclisti s'hè lampatu trà e piste, pruvucannu un accidentu, è avemu avutu à tirà u frenu d'urgenza per evità di cascà. Quelli chì sò ghjunti davanti à noi durante a frenata d'urgenza mettenu ancu in periculu i passageri chì viaghjavanu in tram.

"ÙN PUDEmu VEDE U LATO SINISTRA È POSTERIORE DI U TRAM"
Şenel hà continuatu cusì:
"Ora, in un veiculu di 32 metri, induve ci hè solu un specchiu à a diritta, hè assai difficiule per u cavaliere di sente un colpu da u latu manca o u colpu da a parte posteriore di un veiculu di 32 metri. Ùn pudemu micca vede u latu manca è a parte posteriore di u veiculu ".

Per d 'altra banda, Şenel hà dettu chì durante a crociera, i trainees pensavanu chì ci eranu citadini incinti, anziani è disabili in u veiculu. Hà aghjustatu chì anu pensatu à i dui lati in l'ostaculu chì anu affruntatu, cusì urgeu i citadini à esse un pocu più sensibili.

"VATMANLIK cumminciò à esse una professione populari"
Şenel hà dettu chì l'agricultore hè diventatu una professione populari, una professione cù un futuru è u cunsigliu à i ghjovani. Dichjarà chì i sistemi di treni ligeri sò diventati indispensabili per e cità, Şenel hà ancu nutatu chì e persone chì travaglianu cum'è cocchi dominanu e cundizioni climatichi in tutta a cità.
Oğuz Şenel, Segretariu Finanziariu di Eskişehir Railway Workers Union, hà parlatu di e cundizioni per esse un trainee. Şenel hà dettu: "Quandu cumprate un Vatman, avete bisognu di avè almenu 2 anni di diploma universitariu, è avè finitu u dipartimentu di sistemi elettrici, elettronichi o ferroviari. Oltre à questi, duvete avè una licenza di guida di Classe B. Hè ancu necessariu per esse successu in l'entrevista è a furmazione introduttiva. Pudemu solu piglià 30-10 persone in un gruppu di 15 persone. I nostri apprendisti chì travaglianu avà anu questi criteri ", disse.

Şenel hà dettu ancu chì i citadini di Eskişehir anu preferitu u tram per un ambiente più pulitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*