Prutesta per u ponte micca custruitu

Prutesta cù tamburi per u ponte chì ùn hè micca statu custruitu: I residenti di u quartieru anu prutestatu cù tamburi perchè u ponte di 5 anni, chì hè stata lavata da l'acqua di inundazioni circa 80 mesi fà in u distrittu di Erzin di Hatay, ùn hè statu rimpiazzatu da un novu.
U fattu chì un novu ponte ùn hè statu custruitu per rimpiazzà l'acqua di inundazione in u District Hürriyet, nantu à a Old Adana Road, induve ci sò apprussimatamente 150 case è 500 persone campanu, hà causatu a reazione di i citadini. Dopu chì u ponte, chì hè stata custruita à 20 metri di distanza da u ponte colapsatu, hè stata inundata per via di e piogge recenti, l'abitanti di u quartieru prutestavanu contru à a Municipalità Metropolitana di Hatay, suonendu tamburi in u locu induve si trovanu e ruine di u ponte.
Facendu una dichjarazione nantu à e ruine di u ponte improvvisu, u presidente di a Cooperativa Ernar Mehmet Nuri Ulu, u presidente di a Càmera di l'Agricultura Ahmet Keskin è u presidente di a Càmera di Cummerciu è di l'Industria, Bekir Soylu, anu manifestatu e so riazzioni.
E persone lucali chì sò stati chjappi per via di u ponte sottumessu in l'acqua di inundazioni anu dettu: "I nostri figlioli vanu à a scola in cundizioni difficili in questa pioggia è fangu. Avemu difficiuli di piglià i nostri pazienti in u centru di salute è l'uspidale. "Vulemu chì l'autorità custruiscenu u nostru ponte u più prestu pussibule", anu dettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*