U passaghju sottu à a fermata İZBAN ùn cerca micca l'imaghjini in Survivor.

U sottupassu à a fermata İZBAN ùn hè micca bonu cum'è l'imaghjini in Survivor: U sottupassu à a fermata Ulukent İZBAN ùn pò micca esse usatu perchè hè pienu d'acqua. I citadini, chì anu dettu ch'elli ùn puderanu micca fà sente a so voce à a Municipalità Metropolitana, anu truvatu a suluzione mettendu rocce in l'acqua.
U passaghju sotterraneu fattu per i citadini per attraversà à a fermata Ulukent İZBAN trasformata in un lavu. Ancu in u tempu più seccu, u passaghju sottu, chì hè chinu di mistura di l'acqua, ùn permettenu micca i citadini à passà.
Quandu a municipalità metropolitana di Izmir ùn pudia micca risolve u prublema sperimentatu per mesi, i citadini cuminciaru à pruduce suluzioni in u so modu cù metudi primitivi. U sforzu di i citadini, chì anu pruvatu à passà mettendu pezzi grossi di rocci in l'acqua di 20 centimetri di prufundità, ùn cercanu micca l'imaghjini in u famosu prugramma di cumpetizione Survivor. Certi citadini anu persu u so equilibriu mentre pruvavanu di attraversà pisendu e petre chì ghjucanu in l'acqua. I citadini, chì eranu bagnati cù l'acqua fognaria, anu pruvatu à annunzià e so reazioni à l'autorità attraversu Yeni Asır.
A quantità di l'acqua in u passaghju sottumessu aumenta ancu più in u tempu chiuvutu, lascendu u citadinu in una situazione ancu più difficiuli.
I citadini, chì dichjaravanu chì a primitività ch'elli campavanu ùn era micca adattatu à u 21u seculu Izmir, spressione chì anu avutu u stessu prublema ogni volta chì anu utilizatu u passaghju sottu.

senza alternativa
Dichjarà chì u sottupassu hè pienu d'acqua in l'estiu è l'invernu, è a quantità d'acqua aumenta in u tempu di pioggia, i citadini anu dettu: "Ùn avemu micca altra alternativa per attraversà. Ci tocca à andà in casa à traversu isse acque. A Municipalità Metropolitana di Izmir duveria truvà urgentemente una soluzione à stu prublema. Ùn avemu micca da passà per stu turmentu tuttu u tempu. Un culvert pò esse apertu per drenà l'acqui chì omplenu u passaghju sottu. Hè cusì difficiule di fà? Inoltre, l'acqua di l'acqua si mischia in questa acqua. Ogni volta chì passemu, l'acqua sporca ci spruzza ", disse.
I citadini, chì anu dichjaratu chì soprattuttu l'anziani è i disabili ùn anu micca l'uppurtunità di passà quì, anu dettu: "Ùn pudemu micca capisce chì tipu di serviziu capisce questu hè. Invitemu à Aziz Kocaoğlu, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, à attraversà da quì ".

Responsabilità in u Metropolitan
Sicondu u protokollu firmatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir cù TCDD, a custruzzione di a stazione è i passaggi autostradali sò fatti da a Municipalità Metropolitana di İzmir. I travaglii di a stallazione di e linee, a signalazione, u sistema di catenaria è a custruzzione di muri di prutezzione sò realizati da TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*