Si dice chì un hotel è un centru cummerciale seranu custruiti in i fureste nantu à a strada di u 3u ponte.

  1. Hè dichjaratu chì un hotel è un centru cummerciale serà custruitu in i fureste nantu à a strada di u ponte: Hè statu revelatu chì a custruzzione hè permessa in i Foreste di u Nordu, chì sò i pulmoni di Istanbul, cù un articulu passatu da u parlamentu in u saccu. lege. Cù l'accordu, strutture cum'è centri commerciali è hotel seranu custruiti nantu à e strade di cunnessione di u 3u ponte, chì hè in custruzzione.
    Un articulu passatu da u Parlamentu cù a Legge Omnibus hè apparsu per a custruzzione d'alberghi, ristoranti è centri commerciali nantu à e strade di cunnessione di u terzu ponte chì passa per e Foreste di u Nordu di Istanbul.
    Una clausula hè stata aghjunta à l'Articulu Addizionale 1 di a Legge Forestale in a Legge Omnibus publicata in a Gazzetta Ufficiale l'2014 di marzu di u 9. Sicondu a nutizia di Hasan Bozkurt da u ghjurnale di ogni ghjornu, secondu questu paràgrafu, ùn ci sarà micca cullucatu da e strutture custruite cù u mudellu di build-operate-trasferimentu in i zoni forestali in a linea di fruntiera di l'autostrade.
  2. ZONE FORESTE MOSTRATE PER A COSTRUZIONE DI PONTI
    COSTRUIRERAN INSTALLAZIONI CHE PORTANO SOLDI
    İlhan Demiröz, membru di u Cumitatu Parlamentariu per l'Agricultura, a Foresta è l'Affari Rurali, u deputatu İlhan Demiröz hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u citatu regulamentu: "Cù questu articulu, aprenu a strada per dà regioni generatrici di redditu è ​​permanenti à i so sustenituri. Distrughjendu e fureste, videremu assai strutture per guadagnà soldi, cum'è hotel, stazioni di benzina è ristoranti à u 3rd Bridge è u passaghju di u Golfu ", disse.
    Nutendu chì a Legge di l'Acquistu Pùblicu hè stata disattivata cù più di 100 mudificazioni per parechje istituzioni in l'acquistu di u guvernu, Demiröz hà dettu: "Cù questu articulu, e facilità da esse custruitu nantu à e strade di Körfez, 3rd Airport è 3rd Bridge seranu dati à l'offerenti. . I citadini entreranu ancu in queste strutture custruite in a furesta paghendu soldi. Senza rispettu di a lege, a strada hè fatta per aderenti di a lege ".
    RANT NASCUTO
    U presidente di a Càmera di Ingegneri Forestali Ali Küçükaydın hà dettu chì a distruzzione di e fureste cuntinueghja cù e lege promulgate in contru à l'articulu 169 di a Custituzione è e decisioni di a Corte Custituziunale.
    Esprimendu chì u Bill Omnibus passatu da u TGNA sottu à l'ombra di l'elezzioni lucali di u 30 di marzu di u 2014 è di e cassette, hà alluntanatu a strada per l'affittu, Küçükaydın hà enfatizatu chì hà alluntanatu a strada per permette l'affittu sottu u nome di una istituzione publica senza alcuna carica.
    Küçükaydın hà dettu: "Cù sta regulazione legale, u 3u Ponte chì passa per e Foreste di u Nordu di Istanbul, l'autostrada è e strade di cunnessione, in particulare, i zoni forestali nantu à e rotte di l'autostrada chì passanu per e zone forestali più preziose di Turchia, gratuitamente, in una forma ammucciata, per l'affittu, hè stata fatta pussibule di dà permessi à terze parti ".
    QUELLU ARTICLE
    Sicondu u paràgrafu aghjuntu à l'Appendice Articulu 1 di a Legge Forestale N ° 2014 publicata in a Gazzetta Ufficiale di l'28928 di marzu di u 6831 è numerata 9, in i zoni forestali in a linea di cunfini di l'autostrade, "In i boschi statali, strutture di trasportu. nant'à e strade induve u cuntrollu di l'accessu hè applicatu è i servizii di serviziu cù facilità di operazione di mantenimentu di dependances sò permessi, sempre chì fermanu in a linea di cunfini di l'autostrada. Nisuna tassa hè cullata da queste strutture, chì sò custruite, operate, operate da l'amministrazioni statali è l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, o custruite è operate nantu à u mudellu di custruzzione-operate-trasferimentu.
    Azzione contr'à 3 imputati per 7 operai MORTE IN COSTRUZIONE DI PONTI
    L'inchiesta nantu à a morte di Lütfü Bulut, Yaşar Bulut è Kahraman Baltaoğlu, chì sò morti u 5 d'aprile di u 2014, per caduta inseme à l'armatura mentre cimentava a custruzzione di u viaductu di l'autostrada di Marmara di u 3u Ponte di u Bosforu, hè stata finita.
    In u rapportu di l'espertu preparatu in u scopu di l'inchiesta, hè statu dichjaratu chì l'accidentu in quistione era prevedibile è prevenibile, è chì l'accidentu hè accadutu per via di negligenza, negligenza è negligenza.
    In u rapportu, u coordinatore principale di u prughjettu di u patronu Mustafa Cılız, u subcontraente Namık Kılıç è l'impiegati Özgür Vatan, Gülenden Kara è Serdar Urfalılar sò stati trovati principarmenti difetti, mentre chì Gizem Karabiber è Ramazan Kurtoğlu sò stati trovati in culpa secundaria.
    Una demanda hè stata presentata contr'à l'accusati, cù l'accusazione di "causà a morte per negligenza", esigendu una pena di prigiò finu à 15 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*