Ritardatu à u 3u aeroportu

  1. L'aeroportu pareva ritardatu: Si discute se u terzu aeroportu di Istanbul, chì a so offerta hè stata fatta 23 mesi fà, ma i travaglii di rinfurzamentu di a terra sò sempre in corso, serà finitu in 3. Hè statu revelatu chì l'appruvazioni di İGA AŞ, chì realizarà a custruzzione è u funziunamentu di l'aeroportu, da u Cunsigliu di a Competizione, hè stata ricevuta 2018 mesi dopu à l'offerta. Sta situazione hà rinfurzatu l'affirmazioni chì l'aeroportu seria ritardatu.
    Hè statu revelatu chì u permessu hè statu ricevutu da u Cunsigliu di a Competizione uni pochi mesi fà per u 23rd aeroportu in Istanbul, a custruzzione di quale ùn pudia esse principiata ancu s'è 3 mesi sò passati da a custruzzione è l'offerta di operazione. U gruppu di joint venture Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon, chì hà vintu l'offerta, hà stabilitu İGA Airport Operations Inc. u 7 d'ottobre di u 2013, chì hà da realizà a custruzzione è l'operazione di l'aeroportu. Tuttavia, a dumanda di permessu da u Cunsigliu di Cumpetizione per İGA hè stata fatta circa 1 annu dopu, in settembre 2014. U Cunsigliu hà fattu a so decisione d'appruvazioni in quantu à l'applicazione in questione u 16 ottobre. U fattu chì a dumanda à u Cunsigliu di a Competizione hè stata fatta cusì tardi hà ancu rinfurzatu l'affirmazioni chì l'aeroportu seria ritardatu. Sicondu u cuntrattu, a prima fase di l'aeroportu deve esse cumissionata 42 mesi dopu à l'offerta, vale à dì in 2018. I travaglii di scavazione sò sempre fatti per rinfurzà a terra. In parechje licitazioni di privatizazione precedenti, u prucessu di permessu di cumpetizione hè statu finitu in 1 mese dopu à l'offerta.
    In a so decisione riguardanti l'applicazione di İGA, u Cunsigliu di a Cumpetizione hà dichjaratu chì İGA Airport İşletmesi AŞ, chì hè statu stabilitu per esse parte di u prucessu di privatizazione in quistione è per operare in questu campu, ùn era micca una transazzione di joint venture in u scopu di Comunicatu nantu à Fusioni è Acquisizioni Requiring Permission from the Competition Board, è chì ùn ci era micca una cooperazione trà i partiti, hà decisu chì era un accordu. Hè statu dichjaratu chì, ancu s'è a transazzione in questione era privatizazione, ùn era micca sottumessu à una notificazione preliminare postu chì ùn era micca una impresa o un attivu cù un fatturatu, è per quessa ùn era micca una transazzione chì necessitava l'autorizazione da u Cunsigliu di a Competizione. Siccomu a cooperazione in quistione ùn hà micca effetti restrittivi nantu à a cumpetizione, hè statu decisu di emette un certificatu di determinazione negativa. U cuntrattu di İGA, stabilitu da a joint venture di 5 partiti, hè statu ancu inclusu in a decisione. Sicondu u cuntrattu, nimu di i partiti chì formanu a cumpagnia pò cuntrullà a cumpagnia solu. Nisun membru hà u putere di vetu e decisioni strategiche di İGA. Hè pussibule di formà diverse alleanze trà i partiti per ghjunghje à u quorum in quistione è piglià decisioni. In questu casu, a maiuranza necessaria per piglià decisioni in l'assemblea generale di a cumpagnia è in u cunsigliu di direzzione pò esse ghjunta solu per via di "allianza cambiante".
    L'offerta per a custruzzione è u funziunamentu di u terzu aeroportu in Istanbul, a più grande offerta in a storia di a Republica, hè stata fatta u 3 di maghju di u 3. U gruppu di joint venture Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon hà vintu l'offerta chì copre 2013 anni di diritti operativi cù a so offerta di 25 miliardi 22 milioni d'euros. U 152u aeroportu hà creatu una di l'agenda più cuntruversa di l'ultimi anni.
    DEVE ESSERE COMPLETE IN 42 MESI
    L'ambientalisti anu purtatu critichi duri chì l'aeroportu scontru l'equilibriu ecologicu in i boschi di u Nordu di Istanbul. Una critica intensa hè stata diretta à u guvernu chì ùn ci era micca bisognu di un novu aeroportu mentre ci era l'uppurtunità di espansione a capacità di i dui aeroporti esistenti in Istanbul. In l'ultimi mesi, ci sò stati intensi discussioni annantu à l'aeroportu chì hè custruitu in una zona di palu. Hè statu revelatu in u rapportu DHMI 3 di a Corte di Conti chì u 2013rd aeroportu ùn puderia micca esse apertu in u periodu annunziatu. Sicondu u cuntrattu, a prima fase di l'aeroportu, chì l'offerta, u prughjettu è a custruzzione eranu u sughjettu di discussioni, era prevista per esse cumissionata in 2018. Tuttavia, DHMİ ùn hà micca pussutu furnisce u situ ancu s'ellu era passatu quasi 2013 anni da l'offerta tenuta in maghju 2. Stu periodu hè stata spesa cù a currispundenza trà DHMI è u cunsorziu di 5 partiti chì hà vintu l'offerta, in quantu à i studii di u pianu maestru chì coprenu i cambiamenti di u prughjettu, cum'è a diminuzione di l'altitudine, l'espropriazione, l'ottenimentu di permessi forestali è a revisione di a pista. I travaglii di scavazione sò attualmente realizati in l'aeroportu per rinfurzà u tarrenu, chì alcuni sò pantanosi. Sicondu u cuntrattu, a prima tappa deve esse cumpletata 42 mesi dopu a consegna di u situ. In ogni casu, u fattu chì nisun travagliu hè statu fattu ancu hà fattu difficiule per l'aeroportu di ghjunghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*