300 travagliadori sò stati dati 2 scelte à Derince Port

300 travagliadori in Derince Port sò stati dati 2 scelte: Una riunione hè stata tenuta eri cù u persunale di TCDD è i travagliadori chì travaglianu in Derince Port.

À a riunione, anu dumandatu à sceglie dui di i 50 posti chì puderanu travaglià in Turchia. I travagliadori cumincianu à travaglià in i so novi posti in 15 ghjorni.

PIGLIA U PORTU PER 39 ANNI

Safi Holding hà pigliatu a consegna di u portu facendu un pagamentu in contanti di 543 milioni di dollari à a Presidenza di Privatizazione di u Primu Ministeru u ghjornu precedente. Derince Port serà operatu da Safi Derince International Port Management per 39 anni. Safi Holding compie un spaziu di 450 mila metri quadrati, 450 metri versu Gölcük è mille metri paralleli à a riva.

ANDARANU IN 15 GIORNI

Una riunione hè stata tenuta eri cù u persunale di 300 TCDD chì travaglia in Derince Port. I travagliadori sò stati dumandati à sceglie dui di i 50 posti in u scopu di u duvere di TCDD in Turchia. I travagliadori cumpienu u furmulariu datu à elli eri è l'anu sottumessu à l'amministrazione. Dopu à e valutazioni da esse fatte da TCDD, i travagliadori seranu mandati in i posti chì preferanu in 15 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*