Periudu di funivia in Eyüp

Periudu di funivia in Eyüp: Novi sò aghjuntu à e linee di funivia chì furniscenu suluzioni à u trafficu di Istanbul è portanu à a ripresa di u turismu. Cù i prughjetti da esse realizati in Eyüp, i servizii di telecabina seranu furniti in duie linee.

Novi sò aghjuntu à e linee di funivia chì furniscenu suluzioni à u trafficu di Istanbul è portanu à u rinascimentu di u turismu. Mentre a linea di funivia Eyüp-Pierre Loti hè stata allargata à Miniatürk, a linea di telecabina Miniatürk-Alibeyköy-Vialand hè ancu prevista per esse custruitu. Cù a fine di i prughjetti, i servizii seranu furniti nantu à duie linee in Eyüp.

A linea di funivia Eyüp - Pierre Loti - Miniatürk avarà una lunghezza di 1,9 chilometri è sarà custituita da 3 stazioni. Hè previstu di trasportà 7 passageri per ora in una direzzione nantu à a linea, chì riducerà u tempu di viaghju trà Eyüp è Miniatürk à 1500 minuti.

Un altru prughjettu, a linea di funivia Miniatürk -Alibeyköy -Vialand di 3,5 chilometri, sarà custituita da 4 stazioni. Questa linea di funivia, chì riducerà u tempu di viaghju trà Miniatürk Vialand à 11 minuti, hè prevista di trasportà 2 mila passageri per ora in una direzzione.

U sindaco di Eyüp, Remzi Aydın, hà dettu chì i travaglii di 2 metro, 2 tram è una linea di funivia da esse purtati à u distrittu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghjanu.

Dichjarà chì i prughjetti sò previsti per esse cumpletati in 2,5 anni, Aydın hà dettu chì a funivia, chì serve da Eyüp Square à Pierre Loti dapoi 10 anni, ùn hè micca abbastanza per a regione.

Affirmando chì duie linee di funivia serviranu in u distrittu cù a linea di funivia chì andarà da Pierre Loti à Miniatürk, Aydın hà dettu chì i prughjetti di funivia, chì ellu descrive cum'è "industria senza fumi", cuntribuiscenu à a ripresa di l'ecunumia è ancu furnisce a cumunicazione culturale è suciale.

Aydin hà dettu:

"Una nova linea hè stata stabilita sottu a guida di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş. Da avà, ci sarà una funivia da Pierre Loti à Miniatürk. Queste linee seguiranu à Vialand è altri punti. Avemu vistu chì ci hè una fila seria in u weekend in funivia. In una statistica recente, hè statu dichjaratu chì circa 3 milioni di persone visitanu Eyüp Pierre Loti annu. Questu mostra chì ci hè una alta dumanda. Per quessa, ci sarà un aumentu di a capacità di a funivia è seranu create novi linee. A funivia permetterà à i turisti lucali è stranieri di viaghjà di più in Eyüp è e regioni circundante.

Eyüp Square serà rinnuvatu

Aydın hà dettu chì per via di l'identità storica di u distrittu, ci sò prublemi cù u trafficu perchè riceve assai visitatori, è per quessa, studii anu da esse realizatu per facilità u trasportu è revelà a struttura storica.

Aydın, chì hà datu infurmazioni nantu à u "Piazza Eyüp è Prughjettu di Trasportu Circundante" da esse realizatu da İBB è pedestrianizerà a storica Piazza Eyüp, hà dichjaratu chì e piste di bicicletta seranu ancu custruite in questu scopu è hà dettu:

"Avemu pruduciutu u nostru prughjettu inseme cù a Municipalità Metropolitana. Avemu ancu travagliatu nantu à u pianu di gestione storica è u disignu urbanu cù l'Università Bilgi. Quandu aghjunghjemu u trasportu à tutte queste opere inseme, rivivemu è revelemu e caratteristiche di Eyüp è u so circondu in cunfurmità cù a so struttura storica. Facendu questu, avemu da travaglià per truvà un equilibriu chì facilità u trasportu è a circulazione di u trafficu di u nostru populu. Ci sarà una riunione a settimana prossima. I travaglii sò in a tappa finale. Ci saranu percorsi per bicicletta in u prugettu. Hè un prughjettu chì realicemu inseme cù IMM. A cità hè assai sensibile in questu sensu ".

Affirmando chì una linea di tram hè pianificata da Eminönü à Alibeyköy lungo a linea di costa, Aydın hà dettu: "I percorsi per bicicletta seranu creati paralleli à a linea di tram. Si estenderà da Eminönü à Eyüp è à Florya in u futuru. In u prossimu annu o dui, u nostru populu avarà l'uppurtunità di viaghjà in bicicletta quant'è pussibule in Istanbul.