U trenu Vuslat stende da Eyüp à Mevlana

A prima spedizione di u "Viaghju Vuslat da Eyüp Sultan à Mevlana" urganizata da a Municipalità di Eyüp hè stata realizata cù l'intensu interessu di parechji "Viaggiatori di Vuslat" di Eyüp. Eyüp persone chì andavanu à Konya in Train High Speed ​​​​, Hz. Visitò a tomba di Mevlana è pricava.

U primu viaghju di u "Vuslat Journey da Eyüp Sultan à Mevlana" hè statu realizatu da a Municipalità di Eyüp cù u Trenu High Speed ​​​​(YHT). I "Vuslat Travelers", custituiti da 120 persone, anu assistitu da u sindaco di Eyüp Remzi Aydın, u guvernatore di u distrittu di Eyüp Abdullah Dölek, è ancu da Eyüp Mufti Dr. Muammer Ayan era accumpagnatu da u protocolu di u distrittu è parechji membri di a stampa. Dopu à a preghiera matina, l'invitati partianu da Eyüp Square à Pendik in autobus è ghjunghjenu à Konya da YHT. Muammer Erol, u guvernatore di Konya, hà accumpagnatu u convoi in Konya. In u ristorante Etli Ekmek, chì hè a prima tappa di u populu Eyüp, u presidente Aydın ripiglià a panetteria hà creatu imagine culurite. Dopu avè andatu per e strade di Konya cù u sindaco Aydın, u guvernatore Erol si firmò ancu da a Branch Konya di IHH è hà ricevutu infurmazioni.

"A DOMANDA ENORME VENIA DA U NOSTRE POPLU"
U sindaco di Eyüp Remzi Aydın, chì hà fattu una dichjarazione prima di marchjà versu Konya, hà dettu: "U viaghju di riunione previstu si farà oghje. Hè un sintimu assai bellu, partemu cù basmala dopu a preghiera di a matina. Hè un travagliu fattu da a nostra cumuna in parte di un viaghju culturale. Per un bellu pezzu, ci hè stata una grande dumanda da u nostru populu, hè à u puntu di andà in Konya per visità Mevlana. Ùn avemu micca firmatu indifferenti à queste richieste di u nostru populu. Vulemu fà accade. In realtà, era un viaghju fatica in autobus. Perchè era difficiule di trasportà e persone per una distanza di circa 800 chilometri è di viaghjà in modu sanu. U nostru guvernu hè ghjuntu à u nostru salvamentu, per cusì dì. Cù YHT, stu viaghju si farà in modu estremamente sicuru, veloce è còmode.

VISITE À ŞEMS-I TABRIZI ET MEVLANA
Eyüplü 'Vuslat Travelers', dopu avè manghjatu i piatti unichi di Konya, andò prima à Şems-i Tebriz-i è dopu Hz. Anu visitatu i tombi di Mevlana è pricava. U guvernatore di Konya, Muammer Erol, chì hà accumpagnatu u convoi durante a so visita à a tomba, hà trasmessu i so desideri di accolta à i citadini di Eyüp è disse: "Konya hè una cità chì e so bellezze sò scuperte finu à ch'è tù campa in ella. Una cità chì ùn cunnosci micca è chì amate è cunnetta cù e persone è i lochi mentre li cunnosce. Hè una cità chì hè faciule d'abituà è còmode di campà. À u listessu tempu, hè una cità in a strada di diventà una cità industriale è turistica assai seria. Pensu chì sti viaghji feranu ancu una cuntribuzione assai impurtante. U nostru presidente è u primu ministru anu ancu obiettivi 2023. Sembra una destinazione micca cusì distante avà. Approfittu di sta occasione per accoglievi tutti di novu. "

NOTA COMPLETA DA EYUPLUS À U VIAGGIU
Gürol Birkadeşler, unu di i citadini chì anu participatu à u viaghju, hà dichjaratu chì hà ringraziatu a Municipalità di Eyüp per u viaghju è hà dettu: "Konya, una di e belle pruvince di u nostru bellu paese, hè un pocu più bassu cà l'altri pruvince. Perchè prununzianu a listessa aria cum'è figure alte cum'è Tabrizi è Mevlana. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di Eyüp, u sgiò Remzi Aydın, chì hà urganizatu una tale urganizazione, per avè inclusi in stu viaghju.
Dopu avè visitatu a Madrasa di Karatay è e Tombe di Tavus Baba, i residenti di Eyüp sò tornati à a Stazione Ferroviaria di Konya è piglianu una foto di souvenir davanti à a stazione è partenu per Istanbul.

Per d 'altra banda, hè statu amparatu chì più di 10 mila applicazioni sò state fatte à u "Viaghju Vuslat cù YHT", chì hè stata urganizata per a prima volta in Turchia da a Municipalità di Eyüp, è i viaghji cuntinueghjanu regularmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*