Samulaş hà furnitu u trasportu cù l'affari alternativu

Samulaş hà furnitu u trasportu cù l'operazione alternativa: Samulaş A.Ş. hà furnitu u trasportu passendu à l'operazione alternativa cù l'autobus anulari per prevene e vittime di a caduta di energia in Samsun.

A causa di u colapsu di u sistema di rete in tuttu u paese, u trasportu di passageri di u Sistema di Ferrovia Ligera di a Municipalità Metropolitana di Samsun si ferma à 10.36. Samulas Inc. Passendu à u modu di funziunamentu alternativu cù 42 veiculi di ring, u trasportu sicuru di i passageri chì aspettanu in stazioni è tramvii hè statu assicuratu.

Cù u fornimentu d'energia à a linea di u sistema di ferrovia leggera da e cumpagnie di trasmissione-distribuzione di energia à 11.50, Samulaş A.Ş. Dopu chì i cuntrolli necessarii sò stati fatti da a squadra tecnica, u sistema di ferrovia ligera cuntinueghja u so serviziu di trasportu publicu à 12.15.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Samulaş A.Ş. U membru di u Cunsigliu di Amministrazione Kadir Gürkan hà dettu: "Avemu assicuratu u trasportu sicuru di i nostri citadini, chì preferanu u sistema di ferrovia ligera per via di u tagliu di energia à scala naziunale, longu a strada cù i nostri veiculi 42 ring. Cù u fornimentu di energia à a linea di u sistema di ferrovia ligera, u serviziu di trasportu di u sistema ferroviariu hà iniziatu in pocu tempu.

Grazie à a so capiscitura, Samulaş A.Ş., chì furnisce un trasportu sicuru per i nostri citadini affissendu un esempiu di travagliu cullettivu. Vogliu ringrazià u so staffu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*