A Stazione Ferroviaria di Horozköy Affittata à a Municipalità di Yunusemre da TCDD

A Stazione Ferroviaria di Horozköy hè stata affittata à a Municipalità di Yunusemre da TCDD: u Vice Sindaco di Yunusemre Kılıç Kaya hà fattu una dichjarazione in quantu à l'affittu di l'edificiu di a Stazione Horozköy è i so circondi à a Municipalità di Yunusemre da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali (TCDD). Dichjarà chì l'applicazioni necessarie sò state fatte da a municipalità di Yunusemre in u ghjugnu di u 2014, Kaya hà dettu: "Quandu ci eranu quelli chì servenu per mette stu locu storicu à u serviziu di a ghjente per scopi suciali è culturali, ci era ancu quelli chì ùn anu micca o pudianu. micca serve. Yunusemre cunnosce questu affare. "

U vice-sindaco di Yunusemre, Kılıç Kaya, hà dettu: "In u risultatu di a nutizia in un ghjurnale lucale in Manisa nantu à a stazione ferroviaria di Horozköy in u distrettu di Horozköy di u distrettu di Yunusemre per anni, hè statu spartutu cù u publicu chì stu locu sarà affittu à a municipalità di Yunusemre. , cù una risposta scritta da u guvernatore. In a precedente riunione di u Cunsigliu Municipale di Yunusemre, hè statu suggeritu chì stu locu sia affittatu è servitu à e persone chì vivenu in quella zona, è hè statu dettu chì una dumanda hè stata fatta in risposta à a risposta data da i funzionari municipali, è sta applicazione hè stata fatta. apprezzatu in l'agenda di u cunsigliu. Quandu un ghjurnale lucale hà purtatu questu avvenimentu à l'agenda, hè statu capitu chì a municipalità di Yunusemre, da una banda, hà realizatu studii d'istituzione, da l'altra banda, hà fattu a preparazione di l'infrastruttura per l'opere da fà in u futuru. A Municipalità di Yunusemre hà fattu a so dumanda à a 9a Direzzione Regiunale di TCDD cù a lettera numerata 2014 u 383 di ghjugnu 3 per apre a stazione di Horozköy per l'usu da i citadini in silenziu. TCDD hà accoltu esperti di a 3a Regione in a Municipalità di Yunusemre, un viaghju hè statu fattu inseme è a strada da seguità dopu u viaghju hè stata determinata. E lettere sò state emesse da u TCDD 3rd Region, è postu chì hè in u cumitatu di prutezzione, i permessi necessarii sò stati ottenuti da stu cumitatu è dopu a lettera hè stata mandata à a Direzzione Generale di Ferrovie Statali d'Ankara. Dopu à a lettera ghjunta, avemu visitatu è fattu cuntatti in Ankara parechje volte per seguità u prublema stessu cum'è u nostru sindaco è vice sindaco. Siccomu hè sottumessu à l'autorizazione di u Primu Ministeru, a lettera hè stata attribuita da u Dipartimentu di l'Affari Ecunomichi è Suciali di u Primu Ministeru è immediatamente consegnata à a 3a Direzzione Regiunale di TCDD. Intantu, a Stazione Ferroviaria di Horozköy, chì hè un munumentu storicu chì hè statu lasciatu senza rivendicazione è utilizatu per diversi scopi, l'hà pigliatu sottu prutezzione finu à ch'ella hè stata affittata o attribuita à a Municipalità di Yunusemre, è hè stata pulita parechje volte, i finestri rotti sò stati rinnuvati. , riparazioni è riparazioni sò state fatte, è assai prestu, i travaglii sò cuminciati à mette in serviziu à a ghjente lucali ". disse.

A FACCIA DI I POLITICHI LOCALI ERA QUESTIA DI CURIOSA
Indittendu chì a municipalità di Yunusemre hà salvatu a Stazione Ferroviaria di Horozköy da un statu inattivu, Kaya hà dettu:
"A municipalità di Yunusemre, cum'è un risultatu naturali di a previsione, a pruspettiva, a pruspettiva è a determinazione di travaglià, hà salvatu a stazione ferroviaria di Horozköy appartenente à e Ferrovie Statali da esse inattivu per via di u travagliu chì hà datu per mesi. L'apertura di stu locu per mette in l'ecunumia, per offre servizii suciali è culturali à a ghjente lucali, è per salvà a stazione di Horozköy, chì hà un valore storicu, hè stata apprezzata. Tuttavia, hè statu ancu una curiosità chì l'amministratori lucali chì travaglianu dapoi anni in sta pruvincia sò stati indifferenti à sta situazione, chì stu locu ferma inattivu, chì u munimentu storicu hè adupratu fora di u so scopu, ch'ellu hè distruttu, ch'elli facianu l'ochju à chì a pupulazione lucale ùn a serve micca, ch'elli ùn pruteghjanu micca u munimentu storicu.

U vice-sindaco Kaya hà dettu: "A mo capiscitura hè a siguenti: "Succede quandu vulete guardà, intenzione è seguità". Felicita à a municipalità di Yunusemre per questu prublema è invitu quelli chì ùn puderanu micca o ùn cunnosci micca questi servizii prima di piglià a municipalità di Yunusemre. cum'è un esempiu". Hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*