Yapı Merkezi hà stabilitu a Fundazione di u Prughjettu Ferroviariu in Etiopia

Centru di custruzzione
Centru di custruzzione

Yapı Merkezi Laid the Foundation of 391 Km Railway Project in Etiopia: A cerimonia di inaugurazione di u Prughjettu Ferroviario Awash-Kombolcha-Hara Gebaya, chì custruiremu in Etiopia, hè stata tenuta u marcuri 25 di ferraghju 2015 in Kombolcha. A cerimonia hè stata assistita da u Primu Ministru Etiopiu Hailemariam Desalegn, u Ministru di i Trasporti Werkneh Gebeyehu, u Presidente di l'Amministrazione Ferroviaria Etiope Dr. Arkebe Oqubay, Direttore Generale di l'Amministrazione Ferroviaria Etiopia, Dr. Getachew Betru, Ambasciatore di Turchia in Addis Abeba Osman Rıza Yavuzalp, rapprisentanti di TR Ministeru di l'Ecunumia, Yapı Merkezi Holding Chairman Ersin Arıoğlu, Yapı Merkezi Construction Chairman Başar Arıoğlu, membri di u Cunsigliu Köksal Anadol è Emre Aykarge, General Manager Arıo Yluğ rapprisentanti di a banca creditore.

À a ceremonia chì hà cuminciatu cù a visualizazione di u filmu di u prughjettu, u famosu artista di jazz etiopiu Mr. U spettaculu di fusione, chì hè una mistura di musica lucale turca è etiopia preparata da Mulatu Astatke, hè stata guardata cù interessu da tutti. Fikret Atataş (ingegnere di carte), Cafer Yıldız (topografu) è Ali Yıldız (operatore di caricatore), trà i nostri culleghi chì travaglianu in u cantiere, anu participatu à stu spettaculu sia à ghjucà di strumenti sia cum'è solisti. A cirimonia poi cuntinuò cù discorsi. Un tubu di data hè stata postu à u puntu di triangulazione, accumpagnatu da una banda, è a fundazione hè stata pusata.

Cù u Prughjettu Ferroviaria Awash-Kombolcha-Hara Gebaya, chì hè una parte impurtante di i piani di sviluppu di l'Etiopia, a nostra cumpagnia hè diventata a prima cumpagnia di custruzzione turca à intraprende un prughjettu impurtante in Etiopia.

Inoltre, Yapı Merkezi hà fattu u primu passu per stabilisce una cooperazione finanziaria trà l'Europa, Turchia è Etiopia riunendu l'Eximbank turcu è i finanzieri europei per u finanziamentu di u prugettu. Cù l'accordu di finanziamentu di u prughjettu di 1.7 miliardi USD, hè ancu un bon esempiu per u mudellu d'esportazione proattivu di Turk Eximbank è u forte ligame trà Turchia è Etiopia.

U prughjettu di 391 km di lunghezza, chì hà da principià da u nordeste di a cità di Awash è cuntinuà à u nordu, ghjunghje à a cità di Weldia attraversu a cità di Kombolcha, hà una impurtanza strategica postu chì riunisce e regioni ecunomiche sittintriunali è orientali di Etiopia. . A ferrovia culligarà a linea ferroviaria cintrali trà Addis è Djibouti, un corridore impurtante chì trasporta u trafficu di passageri è di merci è importazione è esportazione di prudutti da u Portu di Djibouti, cù a ferrovia di u nordu da Mekelle à Hara Gebeya è Tadjourah. Inoltre, a custruzzione di a Ferrovia Awash-Kombolcha-Hara Gebaya hà da ghjucà un rolu impurtante in furnisce a cunnessione trà a parti nordu di u paese è u centru.

Tutti i travaglii di cuncepimentu è di custruzzione; In più di scavi, viadutti, ponti, tunnel, posa di ferrovie, stazioni, magazzini è zona di riparazione-mantenimentu, fornitura di energia, catenaria, signalazione, cumunicazione, OCC & SCADA, a furmazione di u persunale serà ancu realizata da Yapı Merkezi. Cù u so vastu scopu, u prugettu hè ancu una tappa internaziunale impurtante per a custruzzione turca è l'industria ferroviaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*