7 edifici seranu demoliti per a linea di tram Sekapark-Otogar

7 edifici seranu demoliti per a linea di tram Sekapark-Otogar: U prucessu di espropriazione per u tram da esse custruitu trà Sekapark-Otogar cuntinua. I negoziati sò fatti per 7 edifizii previsti per esse demoliti.

13 edifizii nantu à a strada di a linea di tramvia Izmit, chì a so offerta hè prevista per esse u 7 d'aprile è chì i fundamenti sò previsti per esse stallati prima di l'elezzioni, seranu demoliti. U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Tahir Büyükakın, hà dettu chì a decisione in quantu à l'espropriazione di 7 edifici in l'area di l'Hotel Asya, situata nantu à a strada di u prughjettu di u tram, hè stata passata da u Parlamentu è i negoziati cù i pruprietarii di questi edifici cuntinueghjanu. Büyükakın hà dettu: "Vulemu compie u prucessu di espropriazione finu à chì a fundazione hè stallata per u tramway".

Intantu, a Municipalità Metropolitana hè decisa à demolisce l'attuale edifiziu di u guvernatore appena diventa vacante. L'apertura di l'uffiziu di u novu guvernatore hè probabilmente ritardata da maghju. U Sicritariu Generale Büyükakın hà dettu: "Quandu u Guvernatore sarà vacante, demoliremu l'edificiu esistente".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*