Eskişehir Aviation and Rail Systems Vision Meeting da a perspettiva di l'UE

Eskişehir Aviation and Rail Systems Vision Meeting da a prospettiva di l'UE: Eskişehir Governor Tuna "Se vulemu esse trà i paesi principali in u settore di i sistemi ferroviari, hè un obbligo inevitabbile di sustene è sviluppà e principali industrie di locomotive è vagoni cù filiali è vagoni. industrie ausiliarie in u nostru paese "

"Eskişehir Aviation and Rail Systems Vision Meeting from EU Perspective" hè stata tenuta in Eskişehir in cooperazione cù l'Unione di Delegazione di l'UE in Turchia, Eskişehir EU Information Centers è Eskişehir Chamber of Commerce (ETO).

U guvernatore di Eskişehir, Güngör Azim Tuna, in u so discorsu à u prugramma tenutu in un hotel, hà dichjaratu chì u settore di l'aviazione è di i sistemi ferroviari sò ghjunti principarmenti in primura in Eskişehir, è chì l'aviazione hè un settore chì produce surplus di cummerciu esteru è crea un altu valore aghjuntu.

Dichjarà chì u settore di i sistemi ferroviari, chì hè stata trascurata per parechji anni in Turchia, hè statu sceltu cum'è a "zona più investita" in a visione 2023 è i piani strategichi, Tuna hà dettu:

"Per questu mutivu, se vulemu esse trà i paesi principali in u settore di i sistemi ferroviari, hè una necessità inevitabbile di sustene è sviluppà i principali industrii di a nostra industria ferroviaria, chì hà una storia di più di 100 anni in u nostru paese, industrie principali di locomotive è vagoni, cù industrie sussidiarie è ausiliarie. Tutte e cumpagnie chì guidanu u settore di i sistemi ferroviari mostranu chì ponu risponde solu à novi ordini dopu à 2-4 anni, malgradu u travagliu à piena capacità. Per quessa, si vede chì ùn ci sarà micca un prublema di mercatu in u settore di i sistemi ferroviari. In cuuperazione cù l'Università Anadolu è l'Università Eskişehir Osmangazi, a Camera di Cummerciu di Eskişehir è a Camera di l'Industria di Eskişehir, l'imprese in u cluster di sistemi di l'aviazione è ferroviaria beneficianu di supporti di cuncessioni naziunali è internaziunali, è pudemu furnisce l'impieghi necessarii è l'aumentu di l'esportazioni guadagnendu u cumpetenze, certificazione è sperienza necessarie per u settore ".
"U successu serà ottenutu in i sistemi ferroviari è l'industria di l'aviazione"

Tuna hà dichjaratu chì l'aumentu di a parte di u settore ferroviariu è aereo, chì hè un sistema di trasportu favuritu di l'ambiente, hè necessariu per u futuru pulitu è ​​verde di Turchia è di u mondu.

Spieghendu chì a ferrovia è a linea aerea sò u futuru, Tuna hà dettu:

"Per vede l'opportunità di travagliu è u putenziale in i sistemi ferroviari è u settore di l'aviazione, a situazione attuale è i piani futuri in u mondu, Turchia è Eskişehir duveranu esse riveduti è a coordinazione trà l'istituzioni deve esse assicurata. In questu modu, u successu desideratu serà ottenutu in i sistemi ferroviari è in u settore di l'aviazione in pocu tempu. Eskişehir, chì ospita a prima impresa di l'industria pesante di Turchia, hà senza dubbitu un altu potenziale per fà grandi mosse oghje è in u futuru, cum'è ieri.
"Eskişehir diventerà u centru di attrazione di Turchia"

U presidente di l'ETO, Metin Güler, d'altra parte, hà ricurdatu chì Eskişehir hè a cità chì realizà a produzzione di u primu Trenu d'Alta Velocità (YHT) domesticu, è hà dichjaratu chì u YHT naziunale hè previstu per esse messu in serviziu. 2018.

Rimarchendu chì u Centru di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari serà ancu implementatu in Eskişehir, Güler hà dettu: "In questu modu, Eskişehir diventerà u centru di attrazione di Turchia in i sistemi ferroviari. U prestigiu di a nostra cità in u settore ferroviariu cresce ancu di più. Oghje, a nostra cità hà superatu 300 milioni di dollari in l'espurtazioni in u settore di l'aviazione. Avemu bisognu di sustegnu per aumentà l'investimenti stranieri in l'industria di l'aviazione. Se u sustegnu hè datu, prumettimu di aumentà e nostre esportazioni in u settore di l'aviazione à 1 miliardi di dollari in un futuru vicinu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*