ICF Airports L'aeroportu di Antalya hè unu di i principali aeroporti di u mondu

ICF Airports Antalya Airport hè diventatu unu di i principali aeroporti di u mondu: ICF Airports Antalya Airport hà righjuntu u più altu livellu quist'annu cù a so marchja pianificata è determinata in u prugramma "Airport Carbon Accreditation", chì hè stata lanciata in 2009 da l'Associazione Europea di Aeroporti (ACI). ) per minimizzà i danni causati da l'emissioni di gas di serra.
ICF Airports Antalya Airport, chì hà cuntinuatu i so sforzi per riduce l'emissioni di carbonu in u scopu di u prughjettu di l'Associu di l'Aeroporti Europei dapoi u 2009, hà ottenutu u Livellu 2010 "Mapping" in 1, u Livellu "Reduction" 2011 in 2 è "Ottimizazione" in 2012. ottimisazione) hà righjuntu u Livellu 3. ICF Airports cuntinuau stu successu in 2013 è 2014 è rinnuvà u so certificatu di Livellu 3. In 2015, hà ricivutu u più altu livellu Livellu 3+ "Neutralità" (emissioni di carbone zero) certificatu. Per ghjunghje à stu livellu; Hà furnitu un sustegnu finanziariu significativu à l'investimenti in a produzzione di energia rinnuvevule per riduce l'emissioni totali risultanti da e so attività, è hà ancu furnitu cullaburazioni è cuntribuzioni per riduce l'emissioni di i so cumpagni di cummerciale.
60 aeroporti, chì ospitanu circa 90% di u trafficu di i passageri europei, anu stu certificatu, cum'è dichjaratu in u rapportu ACI per u periodu - lugliu 2013 - ghjugnu 2014; Duranti stu periodu, una riduzzione tutale di emissioni di carbonu di circa 311 mila tunnellate hè stata ottenuta. Questa quantità hè uguale à l'usu energeticu annuale di più di 129.800 76.800 residenze o l'eliminazione di più di 181,496 2 veiculi da u trafficu per un annu. In i stessi anni, XNUMX tunnellate di COXNUMX sò state compensate (offset) da aeroporti accreditati.
Ci sò 20 aeroporti accreditati in Europa à u più altu livellu di accreditazione di carbone aeroportuale, alcuni di elli; Roma-Fimucino, Oslo, Trondheim, Venezia, Amsterdam, Milan-Malpensa è Linate sò i 10 aeroporti cunnessi à Swedavia è Antalya Airport.
Dapoi u 2011, ICF Airports Antalya Airport hà fattu cullaburazioni impurtanti per riduce l'emissioni di CO2 derivanti da e so attività, è per riduce l'emissioni di CO2 di i so cumpagni cummerciale. Seminari, furmazioni, prughjetti di rispunsabilità suciale, prughjetti di pruduzzione energetica da risorse rinnuvevuli, usu di sistemi tecnologichi, prughjetti di risparmiu d'energia, riciclamentu di rifiuti, studii per a prutezzione di u sistema naturale è sforzi per creà novi spazii di lavande sò trà i prublemi più impurtanti chì pò esse cunsideratu in stu cuntestu sò qualchi. In u risultatu di a cooperazione cù i partenarii di l'affari in 2014, 11.505 tunnellate di riduzzione di CO2 in emissioni di l'aeronave hè stata ottenuta. Questa quantità ridutta hè u 1% di l'emissioni totali di l'Aeroporti ICF per un annu.
L'emissioni totali di l'Aeroporti ICF in 2014 risultatu da e so attività hè 17.703 tunnellate di CO2, è l'emissione per capita hè di 0,633 kg CO2 Quandu a quantità media di emissioni di 3 kg CO0,674 per capita per l'ultimi 2 anni hè paragunata cù u 2014. dati, serà vistu chì ci hè una diminuzione di 6%.
ICF Airports, un aeroportu cù quattru certificati TSE differenti in i campi di Salute è Sicurezza Occupazionale, Qualità, Ambiente è Soddisfazione di i Clienti è Gestione di Reclamazioni, cù a so strategia ambientale sustenibile è e pulitiche di sistemi di gestione integrati, dà un esempiu per l'industria di l'Aviazione Turca aumentendu. à u più altu livellu di "Airport Carbon Accreditation".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*