U travagliu di rinnuvamentu di u ponte in Aksaray

U travagliu di rinnuvamentu di u ponte in Aksaray: Una cerimonia di rivoluzione hè stata fatta per a custruzzione di u ponte colapsatu in Aksaray. U sindaco Haluk Şahin Yazgı, in u so discorsu à a cerimonia tenuta in u Distrettu di Büyük Bölcek, hà dettu chì u vechju ponte ùn risponde micca à i bisogni perchè avia 45 anni.
Per quessa, Yazgı hà dichjaratu ch'elli demoliranu u vechju ponte è rimpiazzàlu cù un ponte più mudernu, aghjustendu:
"Avemu avà brusgiatu u nostru ponte. Dopu à a demolizione di stu ponte, avemu travagliatu nantu à un novu prughjettu chì si adatta à u nostru Aksaray è risolve facilmente i prublemi di trafficu. In u scopu di sti travaglii, avemu fattu una offerta per u ponte è hà iniziatu a so custruzzione inseme cù a cumpagnia chì avemu cuntrattu. Oghje, facemu a nostra cirimonia di iniziu in a prisenza di tutti. U nostru vechju ponte era largu 16 metri. U nostru novu ponte averà una larghezza di entrata di 26 metri è una larghezza di uscita di 37 metri. Cusì, u nostru ponte serà più grande è più largu. Spergu chì serà benefica per u nostru Aksaray ".
Dopu à u discorsu, u guvernatore Şeref Ataklı è u sindaco Haluk Şahin Yazgı pusonu i fundamenti di u ponte pressu u buttone inseme.
U cumandante provinciale di a guarnizione, u coronellu Levent Ölmez, u capu di a polizia provinciale Mehmet Aslan, u presidente provinciale di u Partitu AK Abdülkadir Karatay è i citadini anu assistitu à a ceremonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*