Aktaş Holding crescerà in u sistema ferroviariu cù u so novu investimentu in fabbrica

Aktaş Holding crescerà in u sistema ferroviariu cù u so novu investimentu in fabbrica: Aktaş Holding stabilisce una nova fabbrica per cresce in i sistemi ferroviari è l'industria di difesa. A cumpagnia, chì pruduce molle di sospensione d'aria per i veiculi cummirciali pesanti, aumenterà a so capacità ancu in questa zona.

Avè una parolla in l'arena mundiale cù a produzzione di soffietti di sospensione d'aria per i veiculi cummirciali pesanti, Aktaş Holding hà iniziatu a custruzzione di una nova fabbrica in linea cù u so scopu di crescita in diversi settori, cum'è i sistemi ferroviari è l'industria di difesa, è ancu. aumentu di capacità.

U CEO di Aktaş Holding, Sami Erol, chì hà dettu chì anu fattu miglioramenti è sviluppi in parechje aree da l'urganizazione di gestione à e strategie di cumpetizione è d'investimentu, in particulare in l'ultimi dui anni, in cunfurmità cù i so scopi di dirigenza mundiale in u settore, hà dichjaratu ch'elli vulianu accelerà sta forza in u campu strutturale cù un novu investimentu in fabbrica. Nutendu chì anu iniziatu i so investimenti in a Zona Industriale Organizzata di Bursa cù una zona chjusa di circa 20 mila metri quadrati in ferraghju, Erol hà dettu: "Prevemu un investimentu di circa 30 milioni di TL. In u terzu trimestre di l'annu, compiemu u nostru investimentu è ghjunghjemu una struttura cumplettamente integrata cù i nostri edifici indipendenti per u locu Turchia. Cusì, mentre ghjunghjemu à 30-35 mila metri quadrati di area interna in Turchia, supereremu 50 mila metri quadrati in totale in termini di produzzione, vendita è distribuzione in u mondu sanu. U nostru volume di produzzione glubale annuale aumenterà ancu da 2,5 milioni di unità à 3 milioni di unità ".

In cuntattu cù i giganti mundiali per i sistemi ferroviari

Dichjarà chì anu pruduttu u soffiu per Mercedes, MAN, Temsa, Otokar è Karsan è chì ci sò 250 gruppi di riferimentu differenti à u puntu ghjuntu oghje, Erol hà enfatizatu chì anu u scopu di novi prudutti è di crescita di capacità cù a nova fabbrica. Apuntendu chì volenu diventà un fornitore impurtante in i sistemi ferroviari in un futuru vicinu, mentre ch'elli sò u fornitore di gruppi di veiculi pisanti, Erol hà dettu: "Producemu per i sistemi ferroviari, ma avemu da travaglià cù più cumpagnie in u periodu à vene. Attualmente, certe cullaburazioni cù i giganti mundiali cuntinueghjanu nantu à una basa di prughjettu. Produceremu ancu sistemi di sospensjoni di treni per investimenti in casa è à l'esteru. Inoltre, attivemu sistemi di sospensjoni cumpletamente autumàticu cuntrullati elettricamente, chì chjamemu sistemi di sospensjoni tecniche. Quessi seranu messi in produzzione di massa in a nostra nova fabbrica ", disse. Erol, invece, hà dettu chì cuntinueghjanu à pruduce prudutti di prestigiu chì necessitanu un altu sapè fà per i principali fornituri di l'industria di difesa.

Enfatizendu chì, cum'è Aktaş Holding, anu u scopu di cresce in i sistemi ferroviari è l'industria di difesa, è ancu in u gruppu di veiculi pesanti, Erol hà dettu: "Cumu prevemu opportunità di crescita aggressiva, vulemu cresce ancu in novi spazii. Ci sò parechje prublemi, prughjetti è iniziative strategiche chì avemu travagliatu ", disse.

"Vemu a crescita di l'OEM à 100%"

Dichjarà chì prevedenu a crescita di Aktaş Holding, chì cuntinuerà à cresce in u mercatu dopu, à u livellu di 100 per centu in OEM, Erol hà dettu: "Attualmente simu in a fase di cooperazione cù trè OEM assai impurtanti. Quandu questu succede in i prossimi mesi, lanciaremu direttamente un novu pruduttu. In a pruduzzione di sistemi di sospensjoni, avemu scopu à u livellu di 30 per centu in OEM. Serà 70 per centu aftermarket. In u futuru, vulemu almenu 35-40% di fatturatu supplementu in più di u fatturatu per vene da e novi zone di sospensione ".

Havi ancu strutture di produzzione in Cina è Bulgaria.

Erol hà u scopu di crecià da 35-40 per centu questu annu. Infurmendu chì anu ottenutu un fatturatu di 2014 milioni di dollari cù una crescita di 2013-12 per centu in 15 paragunatu à 110, Erol hà dettu chì e so prughjezzione di crescita per 2015 sò intornu à 35-40 per centu. . Dichjarà chì operanu cù un totale di 550 impiegati, Erol hà ricurdatu chì, in più di Bursa, anu facilità di produzzione in Cina è Bulgaria, magazzini di vendita è distribuzione in America è Germania, è cumpagnie di vendita in Brasile. Erol; Hà enfatizatu chì esportanu u 75-80 per centu di a produzzione tutale direttamente in più di 90 paesi cù i marchi Airtech, Aircomfort è Aktaş.

Iniziò i preparativi per stabilisce un centru di R&D

Dichjarà chì sò stati cunsiderati degni di u primu premiu da TAYSAD cum'è a cumpagnia chì hà ricevutu u più brevetti è mudelli di utilità in Turchia questu annu, Erol hà dichjaratu chì anu fattu almenu 10 applicazioni di patenti ogni annu è chì anu circa 90 brevetti à u puntu. ghjuntu oghje. Dichjarà chì, cum'è Aktaş Holding, trasferisce 3-4 per centu di u so fatturatu in attività di R&D ogni annu, Erol hà dettu: "Vulemu stabilisce un centru di R&D. Avemu da furnisce e cundizioni fisiche cù a nostra nova fabbrica. Avemu u scopu di mette in opera in u quartu trimestre di l'annu à u più tardi. Attualmente, avemu una squadra di R&D assai forte è prucessi di R&D. U nostru scopu hè di fà più R&D per novi affari è gruppi di prudutti. Vulemu aumentà a parte chì assignemu da u fatturatu à a R&D da 3-4 per centu à 4-5 per centu. Avemu u scopu di i prudutti di valore aghjuntu. Per d 'altra banda, l'offerta publica hè trà i nostri obiettivi à longu andà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*