Ankara-Sivas serà ridutta à duie ore cù YHT

A distanza trà Ankara è Sivas serà ridutta à duie ore da YHT: U novu prughjettu, chì riducerà a distanza trà Ankara è Sivas à 2 ore, hè previstu per esse cumpletu da 2017.

A linea di treni d'alta velocità, chì riducerà a distanza trà Ankara è Sivas da 10 ore à 2 ore, è a distanza trà Istanbul è Sivas à 5 ore, serà implementata in 2017. Quandu u prugettu hè messu in serviziu, a lunghezza di a ferrovia esistente diminuirà à 405 chilometri.

Turchia hè statu introduttu in u Trenu High Speed ​​​​(YHT) per a prima volta u 13 di marzu di u 2009, quandu a linea Ankara-Eskişehir hè stata messa in serviziu. A seconda linea ferroviaria d'alta velocità di Turchia hà cuminciatu à serve in 2011. A linea Eskişehir-Konya YHT hè stata aperta u 23 di marzu di u 2013. Infine, cù a messa in funzione di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT), a lunghezza di a linea YHT in operazione hà righjuntu 1.420 chilometri. Finu a data, u numeru di passageri purtati da YHT hà superatu 16 milioni. Sicondu u prugramma di u 2015, a priorità serà data à a custruzzione di a reta di treni d'alta velocità definita in u 10u Pianu di Sviluppu, cù Ankara u centru.

A lunghezza di a linea scenderà à 405 km

In questu cuntestu, a custruzzione di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas serà accelerata l'annu prossimu. U prughjettu, chì riducerà a distanza trà Ankara è Sivas à 2 ore, hè previstu per esse cumpletu in 2017. Cù l'implementazione di u prugettu, a lunghezza di a ferrovia esistente di 602 chilometri scenderà à 405 chilometri. A custruzzione di u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità Bursa-Bilecik-Ankara di 2 chilometri, chì riducerà u viaghju trà Bursa-Ankara è Bursa-Istanbul à 15 ore è 105 minuti, cuntinueghja. U Prughjettu YHT Ankara-İzmir di 3 chilometri, chì riunisce duie di e 624 cità più grandi di Turchia, hè statu cuncepitu in 3 sezioni. Quandu u prugettu hè finitu, u viaghju in ferrovia trà Ankara è İzmir diminuirà da 14 ore à 3 ore è 30 minuti. Bilecik-Bursa, Ankara-İzmir, Ankara-Sivas ferrovia ad alta velocità è Konya-Karaman, Sivas-Erzincan linee ferroviarie à alta velocità cunnesseranu 17 pruvince, induve quasi a mità di a pupulazione di u paese vive, à cortu termine, cù l'alta velocità. - rete ferroviaria di velocità.

Pianu Maestru di Logistica Turchia da esse preparatu

Sicondu u prugramma di u 2015, e capacità portuali à u locu ghjustu, u tempu è a scala seranu implementate in u scopu di l'esportazione, è e cunnessione stradali seranu cumplette. Hè destinatu à stabilisce centri logistichi è à creà una legislazione logistica per rinfurzà a pusizione di Turchia in logistica. In questu cuntestu, i travaglii di l'offerta per a preparazione di u Pianu Maestru di Logistica Turchia, chì averà ancu e caratteristiche di a legislazione logistica, seranu finalizzati. A custruzzione di i centri logistichi, chì a preparazione di u prugettu è i travaglii di espropriazione sò stati finiti, accuminciarà. L'offerta per a custruzzione di furnimentu di a Linea di Cunnessione Ferroviaria Adapazarı-Karasu Port serà fatta. U travagliu nantu à a cunnessione ferroviaria di u Portu di Çandarlı hà da cumincià. L'infrastruttura di a custruzzione di u centru logisticu in u scopu di a linea di cunnessione ferroviaria di a Zona Industriale Organizzata İzmir Kemalpaşa serà finita. A custruzzione di a ferrovia Bursa-Yenişehir continuerà è e cunnessione ferroviaria seranu furnite à l'OIZ è à e fabbriche di l'automobile in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*