Prughjettu di Viaduct Artvin Güresen

Prughjettu di Viaduct Artvin Güreşen: Cù a messa in opera di a Diga di Borçka Muratlı, hè statu discututu u Prughjettu di Viaduct Artvin Güreşen, chì hè previstu per esse custruitu in a regione chì a strada si estende à circa 25 chilometri à u distrittu.
Cù l'iniziativi di u guvernatore Artvin Kemal Cirit è u deputatu di u Partitu AK Artvin İsrafil Kışla, u travagliu di u prughjettu di u ponte di l'arcu, chì hè prevista à esse 25 metri di lunghezza, 300 metri d'altezza è 57 metri di larghezza, chì accurtarà u distrittu di Borcka è u paese di Güreşen di circa. 12 chilometri, cuntinueghja rapidamente.
A riunione tenuta in a sala di u guvernatore sottu a presidenza di u guvernatore Cirit hà assistitu da u vice-guvernatore Hasan Ongu, u guvernatore di u distrettu di Borcka Şakir Öner Öztürk, u sindaco di Borcka Aslan Atan, u presidente provinciale AK Party Artvin Erkan Balta, u direttore regionale DSI 26th Dinçer Aydoğan. , Highways 10th Regional Deputy Director. Turgay Çolak è Orhan Yazıcı, Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale.
Hè previstu di custruisce un ponte sospesu è strade di cunnessione à a strada Muratlı esistente in modu chì i paesi Çavuşlu, Dikici è Güreşen, situati à a riva sinistra di u fiume Çoruh, ponu ghjunghje à Borçka senza fà un anellu nantu à a strada provinciale Muratlı.
Un serviziu hè statu acquistatu da a cumpagnia ProYapı Mühendislik ve Müşavirlik per pruduce prughjetti alternativi per determinà u tipu di ponte speciale più adattatu per a regione.
In questu cuntestu, Volkan Topaloğlu di Proyapı Engineering and Consulting, chì hà finitu i prughjetti di prughjetti, hà fattu una presentazione nantu à i 4 viadutti alternativi chì hà preparatu, accumpagnatu da una diapositiva.
Facendu una dichjarazione dopu à a riunione, u deputatu Kışla hà dettu chì, per via di a custruzzione di a diga di Borcka Muratlı, e ​​strade di 5 paesi in a regione di Güreşen sò state allargate di 12 chilometri, 12 chilometri andendu è 24 chilometri arrivanu.
Nutendu chì i citadini si sò lagnati di sta situazione per anni, u deputatu Kışla hà dettu:
"I nostri citadini anu richieste chì un ponte sospesu sia custruitu sopra a diga di Muratlı. Hè una situazione difficiule perchè avemu prublemi à u puntu di l'istituzione destinataria. DSI, Autostrade, Amministrazione Pruvinciale Speciale hà firmatu un protokollu per vede s'ellu pudemu custruisce stu ponte sopra a nostra Amministrazione Pruvinciale Speciale. À questu stadiu, una cumpagnia di ingegneria hà avutu presentazioni cù 4 alternative. Ci hè un cunsensu in unu di i prughjetti presentati da a cumpagnia in termini di fattibilità è costu. In questu rispettu, l'amichi facenu i preparativi per u prughjettu di l'offerta u più prestu pussibule. Se pudemu avè u sustegnu necessariu per u prugramma d'investimentu da u Ministru di Finanze, in u quadru di a scuperta, u costu è e pussibulità di u paese, dopu chì u prugettu hè fora, elimineremu i prublemi di e persone in a regione Güresen cum'è prestu pussibule. Avemu principiatu nantu à questu. Spergu chì Diu ci aiuterà ancu à fà ".
Barracks hà rimarcatu chì seguitanu u prugettu è chì un viaduttu mudernu serà custruitu in a regione in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*