TKF hà trovu rispunsevuli di a morte di Aslı Nemutlu

TKF hè statu rispunsevuli di a morte di Aslı Nemutlu: In u rapportu di l'espertu nantu à a morte di u skier naziunale Aslı Nemutlu, chì hà culpitu à a cortina di neve di legnu à u latu di a pista mentre si allenava in Erzurum, Özer Ayık, u presidente di u duttore. A Federazione Turca di Ski (TKF), hè statu culpèvule in u primu gradu.

In u 2012, Aslı Nemutlu (17), chì facia cinture di furmazione in u Konaklı Ski Center, hè mortu dopu avè scontru cù a cortina di neve di legnu à u latu di a pista. In quantu à a morte di l'atleta naziunale, una demanda hè stata presentata in a Corte Penale di Prima Istanza di Erzurum contr'à 16 persone, cumpresu u presidente di a Federazione Turca di Ski, Özer Ayık, cù l'allegazione di "causà a morte per negligenza".

L'espertu, custituitu da Halim Şener da a Facultà di Scienze di u Sportu di l'Università di Ankara, İlhami Şahin, Specialist Law Sports di a Direzzione Generale di Sport, è Şahin Oğuz, Direttore Sportiu di l'Università Tecnica di u Mediu Oriente (METU), hà mandatu u rapportu chì hà preparatu annantu A morte di Aslı Nemutlu à u Tribunale Penale di Primu Istanza di Erzurum. In u rapportu, in u quale Ayık, u presidente di a Federazione Turca di Ski, hè stata trovata fundamentalmente difettu, i seguenti punti di vista sò stati inclusi:

"Si deve esse aspittatu da a Federazione di Ski per piglià l'iniziativa in e misure, per via di a creazione di e piste è di e strutture da creà in cunfurmità cù i normi internaziunali, è i dettagli tecnichi, soprattuttu in razzii è furmazione. Perchè a Federazione di Ski, dunque, hè u più altu corpu di decisione in i so rami sportivi. Per d 'altra banda, in cumpetizione è attività sportive simili di sci, l'assistenza sanitaria è i primi aiuti è u trasportu di i sciatori feriti deve esse realizatu da l'urganizazione chì urganizeghja l'urganizazione, vale à dì u pruprietariu di l'attività.

Hè intesu chì a Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport hà fattu a currispundenza cù a Direzzione di Salute in quantu à u reclutamentu di squadre mediche per 13 razzii separati trà 18-2012 January 2 nantu à a dumanda di a federazione, ma l'accidentu hè accadutu un ghjornu prima di e razzi. U puntu da piglià in cunsiderà quì hè chì in i furmazioni, chì sò a prova per a cumpetizione, soprattuttu in u sci o in altri sporti induve a velocità hè in prima linea, si ottengono gradi assai vicinu à a corsa, è qualchì volta ancu prestazioni sopra à a corsa. gradi ponu esse dimustrati. Per quessa, hè chjaru chì e listesse misure di prutezzione chì sò pigliate in i razzi seranu necessarii in i furmazioni realizati cù a cunniscenza di a federazione urganizatrice è sottu a tutela di l'addestratore.

À e strutture aduprate da a Federazione Turca di Ski; U mutivu per quessa chì l'accidentu hà risultatu in a morte hè chì i cortini di neve di lignu, chì sò posizionati più vicinu di ciò chì duveranu esse nantu à a pista, sò custruiti cù un scopu per impediscenu l'atleti di cascà da una altezza di 13 metri, invece di a so funzione. Comu hè capitu da u rapportu tecnicu, u fattu chì ancu i pali di lignu di u prufilu grossu di a struttura mintuvata ùn sò micca cuparti cù spugna o materiale simili, hè posizionatu in una manera è distanza chì ùn cunforme micca cù i normi internaziunali, è A è E reti di salvezza di u tipu B ùn sò micca pigliati davanti à a cortina di neve, chì hè un elementu di a cumpetizione, hè stata cunclusa chì l'esigenza di assicurà a sicurità di i skiers durante a furmazione ùn era micca cumprita.